logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

VІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Реклама: інтеграція теорії та практики»

Загальна інформація


     21 листопада 2014 року в Київському національному торговельно-економічному університеті відбулася VІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Реклама: інтеграція теорії та практики».

     На початку конференції начальник науково-дослідної частини Олена Володимирівна Корольова-Казанська привітала гостей та учасників конференції – студентів, аспірантів і викладачів КНТЕУ, а також представників інших навчальних закладів України та побажала плідної роботи.

     Під час пленарного засідання Євген Вікторович Ромат, завідуючий кафедри маркетингу та реклами, голова Спілки рекламістів України у своїй презентації «Реклама в системі державного маркетингу»  розповів про основні універсальні інструменти, послуги, системи комунікацій та цілі державного маркетингу, навівши цікаві приклади маркетингових комунікацій та дані маркетингових досліджень розвинених країн.

     Тетяна Плінська, спеціаліст з роботи з ключовими клієнтами Радіогрупи УМХ, в презентації «Радіо в Україні. Досвід і перспективи» розказала про переваги, види та ефективність комунікацій на радіо, ключових гравців на ринку радіо, особливості роботи популярних радіостанцій у період кризи. Цікавою та докладною була розповідь про досвід рекламної кампанії, яка супроводжувала конкурс «Головний кіт країни» на «Нашому радіо».

     Про тонкощі створення бренду учасники конференції дізналися із презентації Дмитра Яцюка, начальника відділу маркетингу і зв’язків з громадськістю, «Особистий бренд: коли і як створювати бренд першої особи?». Мета створення бренду особистості, його особливості та етапи формування – такими були ключові питання доповіді.

     Анатолій Мельник, директор РА «Смарт Маркетинг», надав можливість аудиторії зазирнути за лаштунки рекламного бізнесу, розповівши про особливості розрахунку бюджету на заходи BTL-активності в доповіді «Особливості ціноутворення на ринку BTL-послуг: рожеві окуляри агентської комісії».

     Темою доповіді Євгена Шевченка, директора РА «Уамастер», стали тренди українського інтернет-маркетингу, ефективні та новаторські інструменти контент-маркетингових стратегій, очікування та вподобання он-лайн покупців.

     Учасники конференції продовжили свою роботу в секціях, які були присвячені темі сучасних тенденцій формування, розвитку рекламного бізнесу й використанню новітніх технологій та технічного забезпечення: «Державна статистика рекламної діяльності в Україні», «Ігрові форми навчання школярів», «Корпоративний герой футбольного клубу», «Позиціонування рекламних агентств» та ін.

     На завершальному засіданні професор Ромат Є.В. наголосив на необхідності накопичення позитивного досвіду, що сприяє інтеграції системи вищої освіти з рекламною галуззю та українським рекламно-комунікаційним бізнесом. 

     Інформаційний лист конференції

     Програма

     Тези доповідей

  

21.11.2014
Vita
6695
остання редакція 21.11.2014
adv