logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

У КНТЕУ відбулася традиційна щорічна конференція завідувачів кафедр маркетингу та реклами

Загальна інформація

3 жовтня 2014 року в КНТЕУ відбулася IV Всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін.

Захід організували Київський торговельно-економічний університет та Спілка рекламістів України за підтримки Української асоціації маркетингу. Медіапартнером стало періодичне видання  «Маркетинг і реклама». Метою конференції був розгляд питань удосконалення методологічних, теоретичних й організаційних проблем викладання дисциплін маркетингового і рекламного спрямування в Україні, обговорення професійних освітніх стандартів та розробка пропозицій щодо вирішення зазначених проблем.

Участь у конференції взяли фахівці Київського національного торговельно-економічного університету, Київського національного університету імені Тараса Шевченка,  НТУУ «Київський політехнічний інститут», Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, Харківського державного університету харчування та торгівлі, Хмельницького національного університету, Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, Одеської національної академії харчових технологій, Харківського торговельно-економічного інституту КНТЕУ, представники Спілки рекламістів України, Київської бізнес школи, Української асоціації маркетингу, рекламного агентства «Україна Арт», групи компаній «ADV Україна», веб-порталу Tabletki.ua, ВД «Студцентр», міжнародного професійного журналу «Маркетинг і реклама», а також студенти-магістри спеціальностей «Маркетинг» та «Реклама і зв’язки з громадськістю». Модератором конференції виступив Є.В. Ромат, голова Спілки рекламістів України, завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, заступник президента Клубу завідувачів кафедр маркетингу та реклами.

Загалом, захід об’єднав близько 100 учасників з 14 установ, організацій та навчальних закладів.

Із вітальним словом виступила перший проректор з науково-педагогічної роботи КНТЕУ Наталія Володимирівна Притульська, під час якого наголосила на необхідності проведення такого заходу і підкреслила нестандартний формат роботи конференції.
Із доповідями виступили:

  • І.В. Лилик, генеральний директор Української асоціації маркетингу, доцент, к.е.н. (тема доповіді: «Розробка професійних стандартів: основа впровадження дуальної освіти в маркетингу»);
  • Е.В. Андрейченко, генеральний директор РА «Україна Арт», заступник голови Спілки рекламістів України (тема доповіді: «Про призначення маркетингу в нових умовах, що склалися»);
  • М.В. Крикунов, декан Київської бізнес школи (тема доповіді: «Кілька думок про маркетингову освіту»).

І.В. Лилик у своїй доповіді наголосила на тому, що ринок праці і ринок освіти – це дві паралелі, які нині не перетинаються, пояснила значимість поняття «дуальна освіта» як інструмента вирішення зазначеної проблеми, представила проекти, над якими працює Українська асоціація маркетингу. Фахівець дійшла висновку, що проблема буде вирішена за допомогою співпраці професійних асоціацій з представниками сфери освіти та усвідомлення ними, що разом вони роблять одну справу, оскільки співпраця навчального закладу з організованою фаховою спільнотою – це норма і треба зробити цю норму діючою.

Е.В. Андрейченко під час свого виступу розглянув проблему відсутності в українському суспільстві запиту в сфері маркетингу та реклами, запропонував сформувати цей соціальний запит, популяризувати його і в такому середовищі застосовувати освітні технології.

М.В. Крикунов у своїй доповіді відзначив важливість взаємозв’язку студента, викладача та бізнесу як рівних учасників навчального процесу, наголосив на проблемах некомпетентності викладачів, відсутності  навчання на основі досвіду. Вирішення цих проблем доповідач вбачає в залученні студентів до конкурсних проектів реального замовлення. Проблема реалізації такої пропозиції полягає у відсутності фахівця, який би займався подібною роботою зі студентами, оскільки робота вимагає окремого часу та окремої оплати.

Доповіді викликали живий інтерес в аудиторії. В обговоренні проблем підготовки маркетологів і рекламістів взяли участь майже всі присутні. Участь у панельній дискусії взяли й присутні студенти, що дало можливість поглянути на визначені проблеми з іншого боку та усвідомити чіткі межі їх вирішення.

Наприкінці дискусії Є.В. Ромат підвів її підсумки та поінформував про результати діяльності Клубу завідувачів кафедр маркетингу та реклами за 2013–2014 рр.

Учасниками IV Всеукраїнської конференції завідувачів кафедр маркетингу була прийнята Резолюція, що містить низку конкретних рішень у сфері підготовки сучасних маркетологів і рекламістів.

02.10.2014
adv
3629
остання редакція 02.10.2014
Vita