logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти провели інспекцію в готелі Ramada Encore Kiev

Загальна інформація

5 жовтня 2016 року студенти 1 курсу магістратури спеціалізації «Торговельний менеджмент» мали змогу відвідати одного з лідерів на ринку гостинності – готель Ramada Encore Kiev.

Готель Ramada Encore Kiev являє собою молодий бренд міжнародної мережі готелів Ramada.Ramada Worldwide входить до числа 17 брендів однієї з найбільших готельних мереж світу Wyndham Hotel Group (WHG), що нараховує близько 7 190 готелів на 609 000 номерів у 65 країнах світу на 6 континентах.

Студентам було цікаво дізнатися про те, що бренд Ramada Encore з’явився на ринку, коли світ зустрічав нове тисячоліття. У цей час бюджетний сектор гостинності вже зростав швидкими темпами, але залишалися значні можливості для його подальшого розвитку і необхідність інновацій та стилю. Encore був створений, щоб кинути виклик звичному, надаючи інший, сміливий та сучасний сервіс.
Варто зазначити, що, незважаючи на велику кількість конференц-залів (а їх нараховується 20, які займають площу більше 2000 кв. м. та розраховані на задоволення потреб гостей для проведення будь-яких ділових заходів) та номерний фонд, який складає 325 апартаментів, Ramada Encore Kiev створює освіжаючу та гостинну атмосферу для насолоди, відпочинку і спілкування. Все це забезпечує молода та енергійна команда зі 185 співробітників, які закохані в гостинність і свою роботу.

Студентів здивував факт, що Ramada Encore Kiev може похизуватися повною відсутністю бюджету на рекламу. Усі їх клієнти та гості -  виключно надбання колективу та їх вміння знайти індивідуальний підхід з максимальним задоволенням найвибагливіших потреб.

05.10.2016
adv
2307
остання редакція 17.01.2017
42265