logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Майбутні економісти й фінансисти прослухали лекцію щодо побудови продажів та дистрибуції

Загальна інформація

17 жовтня 2016 року об 11:50 в аудиторії А-409 у рамках Європейських днів торгівлі за підтримкою кафедри економіки та фінансів підприємства відбулася лекція представника французької компанії "L’OréalВероніки Попової на тему «Бізнес-моделі в дистрибуції».

Досвід компанії L'Oréal, яка є визнаним експертом у побудові продажів і дистрибуції на ринку косметичних товарів, викликав особливий інтерес у слухацької аудиторії, яка була представлена студентами старших курсів спеціалізацій «Економіка підприємства» та «Фінансовий менеджмент».

У формі інтерактивного спілкування студенти були ознайомлені з ключовими бізнес-моделями побудови дистрибуції в компанії "L’Oréal"їх організаційно-економічними особливостями. Найактивніші студенти отримали в подарунок продукцію компанії.

Перспективами подальшої співпраці з компанією "L’Oréal" є можливість проходження студентами стажування та працевлаштування.

17.10.2016
42265
1834
остання редакція 17.01.2017
42265