logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

«Чинбар» запрошує до співпраці

Загальна інформація

26 жовтня 2016 року студенти 3 курсу ФОАІС та 4 курсу ФТМ під керівництвом Бєляєвої Наталії Сергіївни відвідали шкірзавод «Чинбар», який на даний час є єдиним реальнодіючим виробником натуральних шкір у Києві та одним із найбільших в Україні.

Поєднуючи багаторічний досвід, передові технології і високу кваліфікацію співробітників, підприємство випускає широкий асортимент продукції, який максимально відповідає запитам споживачів.

Політика підприємства спрямована на постійне вдосконалення технічної комплектації виробництва, технологічної підтримки і кваліфікації співробітників. Значна частина бюджету щорічно виділяється на інноваційні розробки. Це дає можливість підприємству бути сучасним, пропонувати актуальний асортимент продукції, відповідати модним напрямками часу, що, у свою чергу, дає істотні конкурентні переваги на ринку.

У студентів була реальна можливість побачити діюче виробниче підприємство, оцінити його виробничі потужності, у рамках проведеної екскурсії по цехам та лабораторіям підприємства, а також на власні очі порівняти умови діяльності виробничого підприємства та торговельних організацій.

Окрім того, перед студентами виступили генеральний директор заводу Ліщук Віктор Іванович та головний бухгалтер Казанцева Людмила Степанівна. Віктор Іванович прийшов на дане підприємство ще студентом і на даний час працює у топ-менеджменті, саме тому його розповідь має таку практичну цінність для студентів. А так як спеціалізація студентів пов’язана із зовнішньоекономічною діяльністю, генеральний директор розповів про аспекти експортної діяльності на прикладі ПрАТ «Чинбар» та складності створення зовнішньоекономічних контактів сьогодні. Директор заводу висловив пропозиції щодо залучення наших майбутніх фахівців до реклами продукції шкірзаводу, а як приємний бонус презентував кожному студенту патріотичний ремінь, зроблений із сировини шкірзаводу.

26.10.2016
redactor
2693
остання редакція 17.01.2017
42265