logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Представники онлайн-курсів «Prometheus» розповіли про переваги змішаного навчання

Загальна інформація

29 березня 2017 року відбувся семінар «Змішане навчання як новітній тренд сучасної вищої освіти», який провели представники платформи масових безкоштовних онлайн-курсів «Prometheus» Антон Сененко та Радміла Сегол.

Сьогодні платформа «Prometheus» активно співпрацює з чотирма ВНЗ України та Державною службою зайнятості України, де онлайн-курси використовуються для перекваліфікації населення.

Радміла Сегол, яка координує впровадження змішаного навчання в КПІ, поділилася власним досвідом та розповіла про 4 основні моделі змішаної освіти, за якими працюють у всьому світі: ротаційна модель, flex, a la carte, насичена віртуальна модель. Так, у КПІ дисципліну «Основи програмування» замінили на всесвітньовідомий Гарвардський онлайн-курс із програмування. Викладачі, що використовують змішане навчання, стверджують, що якість засвоєння знань у порівнянні зі звичайним навчанням підвищується на 10-15%.

Лектори розповіли про основні проблеми, з якими стикаються під час змішаного навчання: недостатня цифрова грамотність студентства, а також час, необхідний для створення онлайн-курсу – від 6 до 9 місяців кропіткої праці.

Під час семінару студенти та викладачі отримали багато корисної та цікавої інформації, ділилися власним досвідом та ставили запитання.

29.03.2017
redactor
2515
остання редакція 04.07.2017
redactor