«Журналістика», спеціалізації «Реклама і зв’язки з громадськістю» освітнього ступеня «бакалавр»
Загальна інформація
Назва спеціалізації/ освітньої програми
Реклама і зв’язки з громадськістю
Ступінь вищої освіти
Бакалавр
Опис спеціалізації
Фахівець зі зв’зків з громадськістю належить до вищого управлінського рівня. Головна мета його діяльності на підприємстві - вплив та сприяння підвищенню ринкової вартості його нематеріальних активів: бренду, корпоративного іміджу, репутації, ступеня публічності тощо. Спеціаліст зі зв’язків з громадськістю тісно співпрацює зі ЗМІ, надає поради та пропозиції щодо вибудовування персонального іміджу керівників підприємства, засобів створення корпоративної культури та командо утворюючих заходів, створює тексти різноманітного призначення, створює, керує та редагує корпоративні видання. Фахівець зі зв’язків з громадськістю – високоерудована людина. Спеціалізація передбачає отримання знань та навичок зі створювання текстів у будь-якому жанрі, стилі та різними за призначенням, формування вміння розробляти та реалізовувати креативні концепції публічних заходів, налагоджувати позитивні стосунки з представниками усіх верств населення, вести ділові переговори тощо. ПР-мен є глибоко обізнаною людиною у психології, комунікаціях, маркетингу, дизайні, журналістиці тощо. ПР-мен в усьому світі – одна з най високооплачуваних професій.
Ступень «бакалавр» передбачає отримання компетентностей у перелічених напрямах на рівні, достатньому для вирішення практичних завдань у повному обсязі та виступає надійною базою для подальшого підвищення кваліфікації на рівні «магістер» та «доктор філософії».
Партнери освітньої програми
РА «Україна Арт»
Бази практик
"Хавас Ворлдвайд Діджитал Київ", "Хавас Інгейдж Україна", "Аніме Тімуджин Україна", "Клауд Коммунікейшенз", "Стартап Україна", "Едвента Лоу", "Моментум", "Видавництво Сова", "Р Груп Лтд", "Лік Медіа Група", "Септа Комюгікейшенз", Рекламне агентство "Дольче Віта", "Рекламна агенція "Медіа Кіт" та багато інших
Дисципліни навчального плану
Екологія
Етика бізнесу
Журналістська етика
Маркетинг
Товарознавство
Економічна теорія
Історія економіки та економічної думки
Практична стилістика
Менеджмент
Філософія
Економіка підприємства
Маркетингові комунікації
Маркетингові дослідження в рекламі та зв’язках з громадськістю
Психологія реклами
Психологія журналістики
Правове забезпечення реклами та зв’язків з громадськістю
Моделювання рекламної та PR-діяльності підприємства
Журналістика телебачення та радіо
Основи реклами
Теорія зв’язків з громадськістю
Інформаційні технології в рекламі
Прес-служби
Організація зв’язків з громадськістю
Політологія
Інформаційні війні
Кризові комунікації
Дизайн у рекламі
Поведінка споживачів
Реклама і зв’язки з громадськістю в Інтернеті
Реклама в торгівлі
Організація роботи рекламного та PR-агентства
КР з дисципліни «Організація роботи рекламного та PR-агентства»
Основи редагування
Ораторське мистецтво
Спічрайтинг
Психологія торгівлі
Іміджологія
Копірайтинг
Ділові переговори
Рекламні технології
Медіапланування
КР з дисципліни «Медіапланування»
Фірмовий стиль
Макетування у рекламі
Мерчандайзинг
Прямий маркетинг
Видавнича справа та основи поліграфії
Бренд-менеджмент
Охорона праці
Реклама в системі маркетингу
Корпоративні медіа
Некомерційна реклама
Ярмаркова та виставкова діяльність
Можливості працевлаштування
Спеціаліст зі зв’язків з громадськістю підприємства, прес-секретар підприємства, керівник/дописувач/редактор корпоративних медіа, спеціаліст з роботи з внутрішньою громадськістю, івент-менеджер тощо.
Олімпіади, конкурси
Український студентський фестиваль реклами (КНТЕУ – співорганізатор), Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами (КНТЕУ – організатор); Всеукраїнська студентська олімпіада МОНУ зі спеціальності «Маркетинг»; внутрішні вузівські студентські олімпіади з маркетингових дисциплін.
Контактна інформація
/blog/read?n=Department%20of%20Marketing%20and%20Advertising&uk – головна сторінка кафедри на офіційному сайті КНТЕУ;
marketing1@knteu.kiev.ua – електронна пошта кафедри.


