logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» спеціалізації «Рекламний бізнес» освітнього ступеня «магістр»

Загальна інформація

Назва спеціалізації/ освітньої програми

Рекламний бізнес

Ступінь вищої освіти

Магістр

Опис спеціалізації

Формування системи професійних знань і практичних навичок, необхідних для вирішення управлінських завдань здійснення рекламної діяльності. Рекламіст досліджує ринок, його кон’юнктуру, потреби та попит, розробляє комунікаційну та рекламну політики підприємств рекламної галузі на засадах маркетингу.

Особливості програми - наявність професійно-орієнтованих дисциплін для роботи у сфері рекламного бізнесу; виробнича та переддипломна практика на підприємствах, що займаються рекламною діяльністю і підготовка випускної кваліфікаційної роботи.

Партнери освітньої програми

ТОВ «Українська маркетингова група»

Бази практик

ТОВ «Клауд Коммунікейшенз», ДП «Плеон Талан», ТОВ «Епіцентр К», ТОВ «ПІЛЛАР ПР», ТОВ «Двері Білорусії»,  ТОВ «Брусвяна», ТОВ «Енівей Плюс»,  ТОВ «Автосоюз»

Дисципліни навчального плану

Стратегічний маркетинг

Бренд-менеджмент

Дизайн в рекламі

Маркетингові інформаційні системи

Інтелектуальна власність/Комерційне право/Правове забезпечення реклами та зв’язків з громадськістю

Управління лояльністю споживачів/Управління проектами

Рекламні технології/Макетування в рекламі

Маркетинговий аналіз

Управління рекламною діяльністю

Копірайтинг/Креативний менеджмент

Психологія реклами/Публічні закупівлі

Підприємницьке право/Конкурентне право

Методологія і організація наукових досліджень/Семіотика в рекламі

Рекламний бізнес

Реклама в торгівлі/Спічрайтинг

Кризові комунікації/Некомерційна реклама/Комп’ютерна графіка у рекламі

Можливості працевлаштування

Випускник придатний до працевлаштування на посади у відповідності до Національного класифікатора професій ДК 003:2010: керівник підприємства (установи, організації); представник торговельного; інспектора торговельного; організатора з постачання; організатора із збуту; закупника, агента комерційного; агента рекламного; представник з реклами; торговця (обслуговування бізнесу та реклами).

Олімпіади, конкурси

Український студентський фестиваль реклами (КНТЕУ – співорганізатор), Національний фестиваль соціальної реклами (КНТЕУ – партнер); Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами (КНТЕУ – організатор); Всеукраїнська студентська олімпіада МОНУ зі спеціальності «Маркетинг»; внутрішні вузівські студентські олімпіади з маркетингових дисциплін.

Контактна інформація

/blog/read?n=Department%20of%20Marketing%20and%20Advertising&uk – головна сторінка кафедри на офіційному сайті КНТЕУ;

marketing1@knteu.kiev.ua – електронна пошта кафедри.

19.05.2017
redactor
остання редакція 02.06.2020
redactor