Загальна інформація
2018 (сезон осінь –
зима)
Стартував новий сезон
проекту "Business 2 Students by Watsons
Україна",
презентація якого відбулась 18 вересня 2018 року за підтримки
компанії Watsons Україна, проект традиційно
проходить у провідному вузі країни - Київському
національному торговельно-економічному університеті.
Наталія Дмитренко,
ініціатор проекту "Business 2 Students", говорить про важливість
інформаційно-енергетичного обміну, який відбувається в процесі
реалізації проекту. "Чому, коли я була студенткою, ніхто
не розповів мені, як це буде насправді в реальному житті? Кожну
хвилю B2S ми намагаємося зробити особливою, не суто академічною, а
цікавою і корисною для всіх учасників проекту. Так буде і в сезоні
осінь-зима-2018".
Презентація відбувалась у форматі
прес-сніданку в одному зі столичних ресторанів. Захід відвідали
перший проректор з науково-педагогічної
роботи КНТЕУ Наталія Притульська,
директор Центру бізнес-тренінгу Оксана
Кузьменко, заступник директора ЦБТ Ігор
Гарбарук.
Партнером цьогорічного сезону стала
компанія Watsons. Варто зазаначити, що Ватсонс не вперше бере
участь у проекті "Business 2 Students". У 2017 році операційний
директор Анна Савельєва виступала в
КНТЕУ з лекцією про кар'єрні можливості компанії Watsons Україна,
про цінності бренду і компетенції, необхідні для роботи молодим
фахівцям. Анна вважає, що робота в колективах, де багато молоді -
це і можливості зростання для компанії, і водночас
виклик. "Бізнес сьогодні повинен бути не тільки прозорим і
стабільним, щоб залучити молоде покоління, він повинен давати
можливості для особистого розвитку, підтримувати і направляти.
Тільки так можна досягти особистого та колективного успіху і бути
кращим у своїй справі». Компанія регулярно бере на роботу
стажерів і співробітників у різні підрозділи.
"Беручи участь в проекті, ми
плануємо поєднати і продемонструвати студентам пільги EVP і BVP,
стати ближче як роботодавець і заразом як рітейлер для сьогоднішніх
студентів і наших завтрашніх колег", - підкреслила
маркетинг-директор компанії Катерина
Веремєєва.
"Протягом 2017-2018 рр. понад
100 студентів пройшли практику в нас у компанії (зокрема студенти
КНТЕУ). Для багатьох зі студентів - це перше місце роботи. Ми раді,
що багато студентів продовжують працювати в нас і після практики.
Робота з молоддю та постійний діалог з молодим поколінням є
важливим стратегічним напрямком для нашої компанії і для України
загалом, оскільки ми створюємо майбутнє разом", - вважає
HR-директор Альона Рубанець.
В рамках осінньо-зимнього сезону 2018 до КНТЕУ завітають:
- Роман
Тугашев, засновника фестивалю "Вулична їжа"
- Анна
Савельєва, операційний директор Watsons Україна
- Олександр
Кучерук,, керівник освітнього проекту "Суперлюди" в
рекламному агентстві Fedoriv
- Юлія
Бевзенко, менеджер Києва
- Альона Рубанец, керівник відділу персоналу
Watsons Україна
- Катерина Веремєєва, маркетинг-директор
компанії Watsons Україна
2018 (сезон зима -
весна)
Презентація весняного
сезону "Business 2
Students-2018", яка відбулася 23
лютого 2018 року в КНТЕУ, пройшла у форматі ток-шоу між спікерами
та студентами, діалог був побудований на обговоренні актуальних для
сьогоднішніх студентів, майбутніх співробітників, тем.
"Business 2 Students" - це освітній
соціальний проект бізнесу, створений для студентів, які хочуть
розвиватися та будувати успішну кар'єру. З березня по
травень 2018 року експерти з маркетингу та PR
проведуть 7 майстер-класів для
студентів Київського національного
торговельно-економічного університету, на яких
поділяться корисними і "смачними" рецептами, заснованими на
реальних кейсах з практики, зокрема:
- Ольга Роєнко (Roenko Agency),
- Анастасія
Давидова (Multiplex Holding),
- Наталія Слєпцова (Interkassa, Pro
Business Center),
- Ірина Качура (Карлсберг Україна),
- Олена Обухівська (Arricano Real Estate
Plc),
- Марина Фролова (WePlay),
- Тетяна Желтомирська (StarLadder).
Наталя Дмитренко, ініціатор проекту
"Business2Students", директор з маркетингу компанії "Arricano",
розповідає: "Цінність проекту в тому, що студенти отримують
можливість із перших вуст бізнес-практиків отримати рекомендації
про те, як сьогоднішньому студенту потрапити у велику компанію, що
важливо знати і вміти на старті дорослого професійного життя, до
чого прагнути, якими якостями володіти та які навички мати, щоб
влаштуватися на роботу мрії. "Business2Students" - платформа для
успішного старту кар'єри".
Глобальними темами весняного сезону проекту
"Business2Students-2018" стануть маркетинг і комунікації — ті
сфери, де важливо отримувати не тільки академічні знання, а й мати
можливість знайомитися з сучасними трендами, аналізувати "свіжі"
кейси, знаходити рішення у швидкоплинному темпі життя сучасного
бізнесу.
Анатолій Антонович
Мазаракі, ректор КНТЕУ, підкреслив, що університетська
освіта формує студента як всебічно розвинену особистість з
комплексним розумінням ринкових відносин й економічних процесів, що
дозволяє молоді визначитися з бажаною сферою діяльності незалежно
від спеціальності. Тому співпраця бізнесу й університету в проекті
"Business2Students" дуже важлива і значима. "Ми намагаємось
якісно провадити освітній процес, піклуємось про практичне
наповнення занять студентів, про розширення їх світогляду та
щоденне збільшення можливостей для пошуку себе та свого місця в
суспільстві. Тому така співпраця бізнесу та університету
надзвичайно важлива. Залишається побажати ще більше таких проектів
для студентства! "- зазначив ректор КНТЕУ.
22 березня 2017 року у форматі прес-ланчу відбулось урочисте підписання меморандуму про
співпрацю між Київським національним торговельно-економічним
університетом та компаніями-учасниками наступного етапу соціального
проекту «Business 2 Students by Arricano», що стартував у 2016 році
під егідою компанії Arricano Real Estate Plc.
Меморандум підписали: ректор КНТЕУ Мазаракі Анатолій Антонович,
директор з маркетингу Аrricano Real Estate Plc. Наталія Дмитренко,
генеральний директор Ekonomika Communication Hub Ірина Рубіс, генеральний
директор МТІ Сергій
Бадрітдінов, головний редактор Retaіl Community Юлія Бєлінська, директор з
маркетингу Multiplex Holding Анастасія Давидова, директор ТОВ
«Brocard-Україна» Людмила
Севрюк, виконавчий директор KarKat Fashion LLC Анна Погребна, керуючий партнер
«Українського клубу нерухомості», засновник медіа-ресурсів
Propertytimes та 3m2.kiev.ua Ольга Соловей,
інтернет-підприємець, засновник Zlato.ua, Mebelok.com Святослав Амелін, директор
департаменту роздрібної торгівлі Watsons Ганна Савельєва.
У рамках проведення проекту "B2S by Arricano - Бізнес" для
студентів сторони виразили готовність та намір співпрацювати у
сфері надання інформаційних та інших послуг.
Мета Проекту – підтримати ідею соціальної відповідальності та
дати можливість молодим спеціалістам – студентам та випускникам
КНТЕУ – гідного працевлаштування у провідних компаніях, які є
учасниками проекту.
Місія проекту полягає у практичній допомозі та консультаційних
послугах для студентів КНТЕУ, що пройдуть у форматі відкритих
лекцій для студентів у період березень – червень 2017.
У вересні 2016 року було підписано
меморандум про співпрацю між Київським національним
торговельно-економічним університетом,
компаніями Arricano Real Estate Plc.
та Ekonomika Communication Hub у сфері
надання інформаційних послуг, зокрема започаткування проекту
«Business to Students by
Arricano».
Михайло Меркулов, CEO Arricano, зазначив:
"B2S by Arricano -символ нових
можливостей, нового типу взаємин у створенні якісного
бізнес-середовища. Це побудова іншої якості зв'язків між
ВНЗ-бізнесом-студентами, вищою школою - роботодавцями - майбутніми
співробітниками. У проекту B2S by Arricano
мультиплікаційний ефект в ключовому менеджерському аспекті -
розвиток у взаємодії".
Завдання проекту - включити взаємодію студентів, майбутніх
співробітників, бізнесу, який потребує кваліфікованих кадрів, і
вищої школи, яка готує затребуваних фахівців, з метою дати
студентам вектор потенційного розвитку, і особистого, і
професійного, прояснити очікування всіх сторін і скоротити період
адаптації майбутніх працівників на їх першому робочому місці.
«B2S by Arricano» - «Бізнес для
студентів» - це відкриті зустрічі студентів університету з
представниками бізнесу - топ-менеджерами компанії Arricano,
бізнесменами й бізнес-тренерами, серед яких:
- Михайло Меркулов – генеральний директор Arricano Real
Estate Plc.
- Айвар
Сіммерманн – коуч, бізнес-тренер, Естонія
- Наталія
Дмитренко – директор з маркетингу Arricano Real Estate
Plc.
- Ірина Рубіс –
СЕО Ekonomika Communication Hub
- Лейла Алієва –
власник Action Leаrning в Україні, бізнес-тренер
- Микола
Якименко – в.о. керівника департаменту девелопменту
Arricano Real Estate Plc.
- Вікторія
Балюк – керівник юридичного відділ (роботи з
неризедентами) Arricano Real Estate Plc. та Тетяна Кретова –
представник ІЕ Business School у СНД
- Олександр Немер – ІТ-директор Arricano Real Estate Plc.
- Влад Полонський – директор з розвитку бізнесу групи AGAMA
- Світлана Ренькас – керівник юридичного департаменту (роботи з
резидентами) Arricano Real Estate Plc.
- Анна Чуботіна –
керівник відділу торговельних площ Arricano Real Estate Plc. та
Андрій Міліневський – директор з трансформації «Київстар»
У рамках проекту відбувся конкурс студентських робіт, який
проходив у 3 етапи та мав на меті обрати найкреативніші та
найактуальніші ідеї щодо розвитку та удосконалення торгових центрів
компанії.
Було надіслано більше 50 робіт, проте до фіналу потрапили лише
троє найкращих представників активної молоді та ще близько 20
студентів отримали можливість стажування у міжнародній компанії.
Призовий фонд конкурсу склав 20 000
грн.
15 грудня 2016 року маркетинг-директор
Arricano Real Estatе Наталія
Дмитренко озвучила довгоочікувані результати конкурсу
від компанії на кращу рекламну кампанію з розвитку торговельних
центрів. Загалом у конкурсі взяли участь 37 студентів (додати
список). За словами Наталії, усі конкурсні презентації були
надзвичайно цікавими, інноваційними та креативними й переможців
визначити було непросто, проте компанії необхідно було визначити
їх:
I місце та головний приз 10 000
грн.– Вадим Кучеренко (студент 4 курсу
факультету торгівлі та маркетингу)
II місце та 7 000 грн
– Ольга Турченюк (студентка 1 курсу
факультету міжнародної торгівлі та права)
III місце та 3 000 грн
розділили Лоліта Шкаран, Марія
Христенко та Наталія
Стяглик (студентки 3 курсу факультету торгівлі та
маркетингу)
Окремо було відзначено роботи Артема
Попика (ФЕМП, 4курс), Юлії
Ткач (ФРГТБ, 1 курс), Романа
Рябця (ФЕМП, 2 курс), Владислава
Сененка (ФМТП, 3 курс), з якими компанія Arricano
Real Estate також планує продовжити співробітництво.
Київський національний торговельно-економічний університет
відкритий до діалогу, ми розуміємо, що діалог між студентами -
викладачами - бізнесом скоротить дистанцію між теорією і практикою,
між очікуваннями й реальністю, між знати і вміти, збільшить якість
фахівців на ринку праці і дасть змогу компаніям підготувати
висококласного спеціаліста ще зі студентської пори.
остання редакція 02.06.2020