Майстер-клас Катерини Веремєєвої на закритті осіннього сезону "Business2Students"
Загальна інформація
У Київському національному торговельно-економічному університеті 11 грудня 2019 року відбувся завершальний майстер-клас унікального освітнього проєкту "Business2Students by Watsons".
Тема майстер-класу — «PR Sapiens: міфи vs реальність».
Зустріч розпочали перший проректор КНТЕУ Наталія Притульська та ініціатор проєкту "Business2Students" Наталія Дмитренко. Організатори подякували учасникам за активну участь та зацікавленість у проєкті і наголосили на важливості колаборації бізнесу та навчальних закладів в освітньому процесі.
На майстер-класі виступила Катерина Веремєєва, PR-директор "Watsons Україна" та співорганізатор проєкту. Спікер розповіла слухачам про те, що їх очікує у PR-сфері, та на які особливості роботи піарника необхідно звернути увагу на старті своєї кар’єри.
На заході пані Катерина спростувала 13 PR-міфів:
- «Я отримав освіту в крутому ЗВО і хочу одразу працювати в крутій компанії»;
- «PR не залежить від сфери»;
- «Піарник — виключно творча професія»;
- «Я буду займатись організацією івентів»;
- «Агентства — драйв, корпорація — нудно»;
- «Мені розкажуть, як будувати відносини з журналістами»;
- «Можна просто закінчити PR-курс. А писати може кожен»;
- «Я займаюсь просуванням компанії, а сам можу залишатись у тіні»;
- «Я просто знайду PR-агентство і все зроблять красиво»;
- «Якщо ти крутий піарник — це назавжди»;
- «Піарник — це важлива персона, до якої всі дослухаються»;
- «Я можу бути не дуже комунікабельним, але бути піар-профі»;
- «Після отримання спеціальності та червоного диплома я знаю все про імідж та репутацію».
Майстер-клас пані Веремєєвої — підсумок осіннього сезону "Business2Students-2019", темою якого стали реклама та зв’язки з громадськістю. Упродовж сезону були освітлені теми особистого та корпоративного PR, переваг та недоліків професії піарника, важливості іміджу в розвитку кар'єри та багато іншого.
Слідкуйте за анонсами на сайті КНТЕУ і на сторінці проєкту у Facebook, щоб долучитись до спілкування із фахівцями провідних українських і міжнародних компаній, отримати можливість стажування та здобути нові навички.