logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Майстер-клас Катерини Веремєєвої на закритті осіннього сезону "Business2Students"

Загальна інформація

У Київському національному торговельно-економічному університеті 11 грудня 2019 року відбувся завершальний майстер-клас унікального освітнього проєкту "Business2Students by Watsons".

Тема майстер-класу — «PR Sapiens: міфи vs реальність».

Зустріч розпочали перший проректор КНТЕУ Наталія Притульська та ініціатор проєкту "Business2Students" Наталія Дмитренко. Організатори подякували учасникам за активну участь та зацікавленість у проєкті і наголосили на важливості колаборації бізнесу та навчальних закладів в освітньому процесі.

На майстер-класі виступила Катерина Веремєєва, PR-директор "Watsons Україна" та співорганізатор проєкту. Спікер розповіла слухачам про те, що їх очікує у PR-сфері, та на які особливості роботи піарника необхідно звернути увагу на старті своєї кар’єри.

На заході пані Катерина спростувала 13 PR-міфів:

  • «Я отримав освіту в крутому ЗВО і хочу одразу працювати в крутій компанії»;
  • «PR не залежить від сфери»;
  • «Піарник — виключно творча професія»;
  • «Я буду займатись організацією івентів»;
  • «Агентства — драйв, корпорація — нудно»;
  • «Мені розкажуть, як будувати відносини з журналістами»;
  • «Можна просто закінчити PR-курс. А писати може кожен»;
  • «Я займаюсь просуванням компанії, а сам можу залишатись у тіні»;
  • «Я просто знайду PR-агентство і все зроблять красиво»;
  • «Якщо ти крутий піарник — це назавжди»;
  • «Піарник — це важлива персона, до якої всі дослухаються»;
  • «Я можу бути не дуже комунікабельним, але бути піар-профі»;
  • «Після отримання спеціальності та червоного диплома я знаю все про імідж та репутацію».

Майстер-клас пані Веремєєвої — підсумок осіннього сезону "Business2Students-2019", темою якого стали реклама та зв’язки з громадськістю. Упродовж сезону були освітлені теми особистого та корпоративного PR, переваг та недоліків професії піарника, важливості іміджу в розвитку кар'єри та багато іншого.

Слідкуйте за анонсами на сайті КНТЕУ і на сторінці проєкту у Facebook, щоб долучитись до спілкування із фахівцями провідних українських і міжнародних компаній, отримати можливість стажування та здобути нові навички.

11.12.2019
42265
5671
остання редакція 12.12.2019
Vega