logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Круглий стіл «Соціально-етичний маркетинг малого бізнесу України в умовах війни»

Загальна інформація

У вівторок 12 квітня 2022 року о 12:00 в онлайн-форматі в рамках діяльності Студентського театру експериментального маркетингу «Маркетинг 5.0» відбудеться круглий стіл  за участю власників українських брендів-виробників, які переорієнтували діяльність в умовах воєнних дій задля підтримання вітчизняної економіки.

В межах роботи круглого столу представники малого бізнесу висвітлять власний досвід соціально-етичного маркетингу під час воєнних дій: зміни у цінностях бренду, асортименті продукції, маркетингових комунікаціях, волонтерських та благодійних цілях.

Спікерами заходу є:

  • Олександра Палько, співзасновниця «Mola» (виробництво натуральної косметики);
  • Аліна Лук‘янова, власниця «Kimon.o» (виробництво одягу та аксесуарів);
  • Олена Борисенко, власниця «3brooo.shoes» (виробництво дитячого взуття);
  • Юлія Коротнян, власниця «Barvistok» (еко сумки ручної роботи).

До зустрічі на засідання СТЕМ «Маркетинг 5.0»!

Посилання Zoom:

https://us04web.zoom.us/j/75792610600?pwd=chnEOj9kbbtY9pezK0b_krX9Ox-6m9.1

Ідентифікатор конференції: 757 9261 0600
Код доступу: 12-04-2022

08.04.2022
433884
остання редакція 08.04.2022