logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкрита зустріч з директором по стратегічному розвитку компанії Nielsen: "Маркетингові дослідження Nielsen. Покупець в центрі уваги."

Загальна інформація

26 квітня 2017 року о 13:30 в ауд. Б-201 відбудеться відкрита зустріч з директором по стратегічному розвитку компанії Nielsen Віталієм Бриком.

Тема зустрічі: "Маркетингові дослідження Nielsen. Покупець в центрі уваги."

Nielsen (Nielsen Holdings N.V., «Нільсен») — провідна міжнародна публічна маркетингова компанія.

Nielsen Holdings проводить маркетингові дослідження, спрямовані на виявлення смаків і уподобань споживачів різних товарів, продуктів і послуг. Значну частину роботи компанії складає вимірювання кількості ТБ-аудиторії. У 2013 році для спрощення компанія розділила свою діяльність на «так звані» два питання: «Що споживачі купують» (англ. What Consumers Buy; дві третини доходу Nielsen Holdings) і «Що споживачі дивляться» (англ.What Consumers Watch; третина доходу).

У 2016 році Американська асоціація маркетингу присудила Nielsen перше місце в списку топ-50 маркетингових компаній в США. 

25.04.2017
42265
остання редакція 25.04.2017