logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації"

Загальна інформація

На онлайн-платформі Київського національного торговельно-економічного університету за підтримки факультету торгівлі та маркетингу 23 травня 2018 року відбулась Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації".

У роботі конференції брали участь близько 130 викладачів та студентів, серед яких представники Швеції, Бангладешу, України.

Інтернет-конференція проходила у форматі дискусійних платформ за такими тематичними напрямами:

  • торговельне підприємництво та логістика: стратегії та технології
  • маркетингова інноваційна діяльність підприємств торгівлі
  • захист прав споживачів
  • наукове та практичне товарознавство: дослідження та інновації
  • митне регулювання в Україні
  • управління безпечністю та якістю товарів і послуг
  • торговельна освіта – європейський вимір

Матеріали були представлені українською та англійською мовами в авторській редакції.

Матеріали Інтернет-конференції розміщено за посиланням.

23.05.2018
42265
5865
остання редакція 11.07.2018
42265