logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Прес-конференція на "Укрінформ": результати Форуму Консумерської Асамблеї України

Загальна інформація

На мультимедійна платформі іномовлення "Укрінформ" 25 липня 2018 року відбулася прес-конференція на якій обговорювалися результати роботи Форуму Консумерської Асамблеї України "Українська торгівля по-європейськи: доброчесний продавець – проактивний споживач", що відбувся у Київському національному торговельно-економічному університеті на передодні.

Участь у прес-конференції взяли: Володимир Лапа - голова Держпродспоживслужби України; Олег Цільвік -  заступник Голови правління Союзу споживачів України; Ніна Кільдій - керівник відділу тестувань Науково-дослідного Центру Незалежних Споживчих Експертиз "ТЕСТ"; Максим Гончар -  голова Правління Всеукраїнської спілки споживачів "Споживча довіра"; Несходовський Ілля - експерт Реанімаційного Пакету Реформ, доцент КНТЕУ; Ольга Фреюк -  Всеукраїнський рух "Молодь за  права споживачів", КНТЕУ; Віктор Овчаренко - в. о. директора департаменту податкової політики Міністерства фінансів України; Євгеній Веремійченко - координатор комітету електронних платежів, представник Європейської Бізнес Асоціації; Наталія Бородачова - віце-президент всеукраїнської федерації споживачів "ПУЛЬС"; Надія Бедричук - виконавчий директор Асоціації прямих продажів, Українська Рада Бізнесу;  експерти споживчого ринку України, науковці та представники Кабінету міністрів України.

На зустрічі говорили на такі теми:

  • Наскільки українські інтернет-магазини достовірно та своєчасно інформують своїх споживачів? Яку інформацію замовчують або перекручують?
  • Сучасні реалії фіскалізації готівкових розрахунків у сфері електронної торгівлі. Хто в Україні не видає чеки покупцю?
  • Чи позитивно відображається на захисті прав споживачів спрощення умов ведення бізнесу та лібералізація сфери торгівлі?
  • Як в Україні виконується державний контроль за захистом прав споживачів, і чи є захист споживача політичним пріоритетом в державі?
  • "Кешбек для споживачів" - як інноваційне рішення у сфері готівкових розрахунків в роздрібній торгівлі;
  • Європейські механізми для задоволення потреб споживачів у сфері торгівлі. Кращі світові практики щодо інформування споживачів в електронній торгівлі.

Преглянути трансляцію

Дякуємо нашим партнерам та друзям за інформатизацію споживчої спільноти:

26.07.2018
42265
310
остання редакція 31.07.2018
42265