logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Стартував новий сезон проекту "Business 2 Students"

Загальна інформація

Стартував новий сезон проекту "Business 2 Students by Watsons Україна", презентація якого відбулась 18 вересня 2018 року за підтримки компанії Watsons Україна, проект традиційно проходить у провідному вузі країни - Київському національному торговельно-економічному університеті.

Наталія Дмитренко, ініціатор проекту "Business 2 Students", говорить про важливість інформаційно-енергетичного обміну, який відбувається в процесі реалізації проекту. "Чому, коли я була студенткою, ніхто не розповів мені, як це буде насправді в реальному житті? Кожну хвилю B2S ми намагаємося зробити особливою, не суто академічною, а цікавою і корисною для всіх учасників проекту. Так буде і в сезоні осінь-зима-2018".

Презентація відбувалась у форматі прес-сніданку в одному зі столичних ресторанів. Захід відвідали перший проректор з науково-педагогічної роботи КНТЕУ Наталія Притульська, директор Центру бізнес-тренінгу Оксана Кузьменко, заступник директора ЦБТ Ігор Гарбарук.

Партнером цьогорічного сезону стала компанія Watsons. Варто зазаначити, що Ватсонс не вперше бере участь у проекті "Business 2 Students". У 2017 році операційний директор Анна Савельєва виступала в КНТЕУ з лекцією про кар'єрні можливості компанії Watsons Україна, про цінності бренду і компетенції, необхідні для роботи молодим фахівцям. Анна вважає, що робота в колективах, де багато молоді - це і можливості зростання для компанії, і водночас виклик. "Бізнес сьогодні повинен бути не тільки прозорим і стабільним, щоб залучити молоде покоління, він повинен давати можливості для особистого розвитку, підтримувати і направляти. Тільки так можна досягти особистого та колективного успіху і бути кращим у своїй справі». Компанія регулярно бере на роботу стажерів і співробітників у різні підрозділи.

"Беручи участь в проекті, ми плануємо поєднати і продемонструвати студентам пільги EVP і BVP, стати ближче як роботодавець і заразом як рітейлер для сьогоднішніх студентів і наших завтрашніх колег", - підкреслила маркетинг-директор компанії Катерина Веремєєва.

"Протягом 2017-2018 рр. понад 100 студентів пройшли практику в нас у компанії (зокрема студенти КНТЕУ). Для багатьох зі студентів - це перше місце роботи. Ми раді, що багато студентів продовжують працювати в нас і після практики. Робота з молоддю та постійний діалог з молодим поколінням є важливим стратегічним напрямком для нашої компанії і для України загалом, оскільки ми створюємо майбутнє разом", - вважає HR-директор Альона Рубанець.

Запрошуємо 25 вересня на перший майстер-клас у рамках проекту від Романа Тугашева, засновника фестивалю "Вулична їжа".


Програма майстер-класів:

18.09.2018
433884
1828
остання редакція 28.05.2019
43220