logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти відвідали ХХІІ Міжнародну виставку реклами та маркетингу "REX-2018"

Загальна інформація

Студенти кафедри журналістики та реклами і кафедри маркетингу відвідали 25-27 вересня 2018 року щорічну ХХІІ Міжнародну виставку реклами та маркетингу "REX-2018", ХХ Міжнародну виставку сучасного друку "T-REX-2018", у рамках яких взяли участь у профільних майстер-класах на виставковій площі 3500 м2: участь у спікер-зонах з практиками, ознайомлення з сучасними трендами фірмового стилю, корпоративної айдентики, візуальними комунікаціями, didgital-технологіями.

Супроводжувальні особи: к.е.н., доцент Файвішенко Д. С., к. н. із соц. комунікацій Кияниця Є.О.

Студенти отримали приємні сюрпризи від організаторів та доповідачів, унікальний практичний досвід, тест-драйв, кейси, неперевершені фото.

27.09.2018
42265
2080
остання редакція 28.05.2019
43220