logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Передові стандарти бізнесу від одного з лідерів вітчизняного ринку: виїзне заняття до ПрАТ "Оболонь"

Загальна інформація

З метою збагачення прогресивним досвідом функціонування українських підприємств – лідерів вітчизняного ринку – викладачі кафедри менеджменту третій рік поспіль проводять виїзні заняття до ПрАТ "Оболонь".

Одне з таких занять було організовано і проведено доцентом кафедри менеджменту Н. В. Микитенко 8 жовтня 2018 року в рамках дисципліни "Операційний менеджмент" для студентів 4-го курсу спеціальності "Менеджмент" відразу в 5-ти групах – спеціалізацій "Менеджмент ЗЕД", "Менеджмент організацій", "Менеджмент митної справи", "Менеджмент персоналу" та "Логістика".

Екскурсія по заводу "Оболонь", яку для студентів провела екскурсовод Альона Максян, розпочалася з демонстраційного залу, де екскурсантів ознайомили з рекламним роликом про підприємство. Студентам було цікаво довідатися, що ПрАТ "Оболонь", як найбільш потужний нацiональний виробник пива в Українi зi стовiдсотковим українським капiталом та лідер на пивному ринку, володіє також разноманітним портфелем слабоалкогольної і безалкогольної продукції, мінеральних вод тощо. Основними ринками збуту продукції корпорації є Україна, Молдова, Білорусь, країни Прибалтики та ін. На сьогодні в корпорації працює близько 6 тис. працівників.

Пізніше під час екскурсії студенти на власні очі побачили, як вариться пиво за класичною технологією за допомогою сучасного автоматизованого обладнання. Отримана рідина по охолоджувальних трубах перекачується в бродильні танки, ємність яких становить до 60 тисяч літрів та які добре проглядаються з вулиці. Після бродіння пивна рідина надходить на розлив. Загалом завод "Оболонь" має чотири цехи розливу, які було продемонстровано екскурсантам. Цехи є повністю автоматизованими, а їх потужність досягає 110 тисяч пляшок на годину. Студенти із захопленням спостерігали, як з непримітної преформи видуваються пластикові пляшки, переганяються на розлив, а потім – на етикетування. Причому на кожному з цих етапів відбувається відбракування продукції, яка навіть найменшим чином не відповідає жорстким стандартам якості. Після розливу свіжа пивна продукція відвантажується до складських приміщень.

Окрім того, під час екскурсії пані Альона розповіла досить цікаві факти про завод, а саме про те, що офiцiйне вiдкриття Київського пивзаводу №3 та випуск першої партії пива вiдбулися в 1980 році та були приурочені до ХХІІ Олiмпiйських iгор. А вже у 1998 році "Оболонь", першим у харчовій галузі України, отримав сертифікат на систему управління якістю ISO 9000. Через 10 років корпорація першою сертифікувала одразу чотири системи управління. Також сьогодні "Оболонь" є єдиним вітчизняним виробником напоїв, що здійснює переробку використаної PET-пляшки.

Наприкінці екскурсії студенти мали змогу поставити запитання екскурсоводу та начальнику відділу прогнозування і контролю витрат Ростиславу Шейко щодо особливостей "заводських лаштунків", на які отримали змістовні та інколи дотепні відповіді. На завершення зустрічі кожного студента чекав приємний бонус: по пляшці прохолоджуючих "Живчика" та "Кола нова". Також екскурсантам була надана можливість придбати продукцію заводу у фірмовому магазині ПрАТ "Оболонь" за цінами виробника.

Щиро дякуємо керівництву ПрАТ "Оболонь", а саме: генеральному директору Ігорю Булаху, начальнику відділу прогнозування і контролю витрат Ростиславу Шейку (випускнику ФЕМП КНТЕУ) та екскурсоводу Альоні Максян – за можливість поринути у захоплюючу подорож найбільшою броварнею Європи та отримати нові знання від одного з лідерів вітчизняного ринку!

08.10.2018
42265
1660
остання редакція 28.05.2019
43220