logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Семінар-практикум "Розвиток європейських сирних традицій на теренах України" від гуру компанії "Сирне королівство" Деніса Пріймагі

Загальна інформація

У рамках заходів до Європейських днів торгівлі 14 листопада 2018 року відбувся семінар-практикум "Розвиток європейських сирних традицій на теренах України".

Спікер заходу Деніс Пріймагі, сирний гуру компанії "Сирне королівство", розповів студентам про європейські сирні традиції: технологію виробництва, умови зберігання і транспортування сиру, особливості викладки продукту на полицях магазинів. Цікавою була й інформація про культуру споживання сиру  у всьому світі, та які чинники впливають на кількісні показники споживання цього продукту в різних країнах.

Студенти ознайомились із сирними картами Франції, Швейцарії, Італії, Нідерландів.

Також студенти отримали лайфхаки щодо імпорту сиру з Європи до України: про дозвільні документи, а саме висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, дозвіл на ввезення на митну територію України продуктів тваринного походження, ветеринарний сертифікат, ветеринарне свідоцтво, лабораторний контроль (зразки), фiтосанiтарний (карантинний) контроль та ін..

Ще пан Деніс розповів студентам про те, що Рокфор, Камамбер, Пармезан зникнуть з  українського виробництва з 2021 року – вимоги ВТО з 2014 року, та яким чином готуються до цього відповідальні українські виробники.

HR-менеджер компанії "Сирне королівство" Катерина Жук розповіла про роботу в компанії, можливості для професійного розвитку, корпоративну культуру. Усіх студентів, у кого виникло натхнення долучитися до європейської сирної культури, стейкхолдери запросили стати частиною команди "Сирного королівства".


Довідково: "Сирне королівство" – мережа атмосферних магазинів голландських сирів, зі свіжими натуральними сирами з Європи, постійними дегустаціями і консультаціями з поєднання, подачі, подарунками. Місія – розвиток європейської культури споживання сиру в Україні. 63 магазини в Україні та 12 в місті Києві.

14.11.2018
42265
1473
остання редакція 20.11.2018
42265