logo
Київський національний торговельно-економічний університет
Київський національний торговельно-економічний університет
logo
Київський національний торговельно-економічний університет
img

Другий майстер-клас 2019 року проекту "Business2Students": Євген Бойко ділився досвідом

Загальна інформація

Відбувся другий майстер-клас 2019 року проекту "Business2Students" 26 березня о 13:30 в KNUTE HUB, спікером виступив Євген Бойко – операційний менеджер інтернет-магазину "Watsons", випускник КНТЕУ 2012 року за спеціальністю «Логістика». Тема зустрічі - «Споживчі тренди в економіці».

З побажаннями плідної роботи до гостей звернулась перший проректор Наталія Притульська, яка підкреслила значимість проекту "Business2Students" та звернула увагу присутніх на те, що спікер є випускником університету, що мотивує та надихає студентів.

Модератором заходу традиційно виступила Наталія Дмитренко, яка розповіла про можливості та перспективи для учасників проекту, зокрема, представила Олену Обухівську, PR-менеджера "Arricano", яка оголосила про відкриту вакансію стажера у відділі PR.

«У 2019 році мільярди споживачів живуть в умовах жорстокої каруселі людського досвіду», - основний меседж Євгена Бойка.

Протягом майстер-класу спікер ділився власним досвідом роботи та розкрив основні тренди в економіці та торгівлі:

  1. MAGIC POINT OF SALE
  2. Глибока торгівля. У 2019 році розумні рітейлери знають своїх клієнтів краще, ніж самі покупці (приклад "Амазон")
  3. Культурні клуби. Клієнти будуть вимагати від роздрібних брендів робити набагато більше, щоб сприяти процвітанню їхнього власного персоналу.
  4. А-комерція. Від відкриття до доставки - роздрібні бренди автоматизують подорож клієнта.
  5. Практична пост-демографія. За результатами досліджень 86% маркетологів переоцінюють, скільки витрачають споживачі у віці до 35 років, а 72% недооцінюють, скільки витрачають споживачі у віці 55 років та старші.
  6. Being digital means being smarter.

У підсумку пан Євген представив характеристики сучасного покупця:

  • менше грошей на товари;
  • менше часу на покупки;
  • вимагає актуальних і трендових рішень;
  • продукт - не перевага. Купівельний досвід = ставлення + емоції;
  • хоче персоналізований продукт, персоналізовану взаємодію;
  • хоче соціально відповідальних компаній (CSR);
  • хоче колаборації та зв'язків, щоб вирішувати проблеми і задовольняти потреби швидше;
  • бути на зв'язку завжди і скрізь.

Вже традиційно спікер затримався, аби відповісти на запитання студентів, а найвлучніші з них отримали подарункові сертифікати від компанії "Watsons".

Дякуємо за участь!

26.03.2019
42265
109
остання редакція 27.03.2019
Vega