logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

«Як втриматися & заробити на маленькому ринку»: зустріч із маркетологом компанії "Direct Marketing Group" Владою Подвойською

Загальна інформація

З ініціативи кафедри маркетингу КНТЕУ для студентів 2 курсу спеціальності «Маркетинг» спеціалізацій «Маркетинг» та «Рекламний бізнес» у рамках занять відбулася зустріч із Владою Подвойською, маркетологом компанії "Direct Marketing Group" на тему «Як втриматися & заробити на маленькому ринку».

"Direct Marketing Group" – маркетингове агентство, яке «під ключ» надає повний спектр маркетингових комунікаційних, контактуючи з величезною цільовою аудиторією за допомогою прямих розсилок, семплінгу та онлайн-розсилок.

Талановитий спікер поділилась зі студентами досвідом своєї роботи та секретами вдалої побудови повного циклу маркетингової стратегії. Слухачі мали змогу дізнатись про створення контекстної реклами, SMM. Зустріч відбулась у форматі вільного спілкування спікера зі студентами, професіонал своєї справи Влада Подвойська представила алгоритм створення нової комерційної пропозиції, навела приклади завоювання цільової аудиторії, як поєднувати роботу регіональних менеджерів та вирішувати перепони на своєму шляху.  

«Тобі знадобиться все, що ти колись чув або знав», – підкреслила пані Влада.

Також професійному маркетологу було проведено екскурсію університетом та презентовано першу в Україні smart-бібліотеку КНТЕУ, яка приємно здивувала запрошену гостю.

Щиро дякуємо та чекаємо нової зустрічі!

11.04.2019
433884
1309
остання редакція 15.04.2019
Vega