logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Нові успіхи студентів-маркетологів КНТЕУ!

Загальна інформація

Студенти КНТЕУ, які навчаються на спеціальності "Маркетинг", продовжують серію успішних виступів на міжнародних та всеукраїнських конкурсах!

Так, 11 квітня 2019 року в Тернопільському національному економічному університеті відбулися заключні заходи ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності "Маркетинг". У конкурсі взяли участь 125 наукових робіт студентів із 33 закладів вищої освіти з усіх регіонів України.

Перше місце в цьому представницькому офіційному конкурсі отримала здобувачка освітнього ступеня "магістр" спеціальності "Маркетинг" ФТМ КНТЕУ Вікторія Красновид (науковий керівник – зав. кафедри маркетингу, проф. Є. В. Ромат).

Під час конкурсу наша студентка продемонстрували не тільки високий рівень написання наукової роботи, але й навички презентації матеріалу та участі в науковій дискусії.


А днем пізніше, 12 квітня 2019 року, у Хмельницькому національному університеті відбулися заключні заходи ІІІ Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт зі спеціальності "Маркетинг". У цьому конкурсі всього було представлено 131 випускову кваліфікаційну роботу з 31 закладу вищої освіти з усіх регіонів України.

Перше місце в конкурсі отримала випускна кваліфікаційна робота нашої випускниці, здобувача ступеня "магістр" спеціальності "Маркетинг" Катерини Турчиної (науковий керівник – зав. кафедри маркетингу, проф. Є. В. Ромат).

Ця перемога в конкурсі стала не єдиною. Друге місце в конкурсі отримала випускна кваліфікаційна робота здобувача ступеня "магістр" спеціальності "Маркетинг" Тетяни Зеленяк (науковий керівник – проф. кафедри маркетингу, проф. Л. К. Яцишина).

Журі, що складалося із провідних вчених-маркетологів України, відзначило високий рівень всіх дипломних робіт, що були представлені КНТЕУ на конкурс, та їх оформлення.

Добігає кінця 2018-19 навчальний рік. Можна з упевненістю сказати, що для студентів-маркетологів нашого університету він виявився одним із найуспішніших. Нагадаємо, що вперше з 2011 р. наші студенти вибороли Гран-Прі 14 Українського студентського фестивалю реклами (листопад 2018 р.). Наша команда "Be Nuts" посіла перше місце та отримала титул "Dream Team" у проекті "Рекламний Полігон" (осінь, 2018). І, нарешті, блискуча перемога цієї ж команди на Міжнародній онлайн-олімпіаді з маркетингу в Алмати (Казахстан) у березні 2019 р.

Бажаємо нашим талановитим та професійним студентам успіхів і надалі!!!

12.04.2019
42265
1247
остання редакція 15.04.2019
Vega