logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

В Одесі відбулася науково-практична конференція "Маркетинг: виклики та рішення"

Загальна інформація

На базі Одеського національного економічного університету (ОНЕУ) 17 квітня 2019 року відбулася Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг: виклики та рішення". У конференції взяли участь 109 українських та зарубіжних науковців-маркетологів та представників практики, зокрема 31 доктор наук та 45 кандидатів наук.

Співорганізаторами конференції офіційно виступили кафедра маркетингу ОНЕУ та кафедра маркетингу КНТЕУ. Викладачі кафедри маркетингу КНТЕУ взяли участь у формуванні концепції конференції, яка відбулася в такому форматі вперше. До збірника матеріалів конференції викладачами та аспірантами кафедри було направлено 7 тез доповідей.

Завідувач кафедри професор Є. В. Ромат взяв участь у роботі конференції. Від імені керівництва університету він привітав учасників та передав побажання плідної роботи. Пан Ромат виступив з доповіддю на пленарному засіданні конференції та був модератором пленарного засідання форуму.

Конференція відбулася на високому науковому та організаційному рівні. Учасники форуму висловили побажання щодо традиційного щорічного проведення цього форуму в Одесі в квітні-травні.

17.04.2019
42265
1521
остання редакція 22.04.2019
Vega