logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Бізнес-тренінги для студентів факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу

Загальна інформація

За ініціативою кафедри готельно-ресторанного бізнесу в рамках проекту «Майстерня професійного зростання» 24 квітня  відбувся цикл бізнес-тренінгів:

  • «Тенденції і новини в дизайні інтер’єрів-2019» – коучер Манілова Дарія;
  • «Мегадіджиталізація дистрибуції івент-заходів у готелях і ресторанах» – коучер Сивченко Максим.

У форматі бізнес-тренінгу «Тенденції і новини в дизайні інтер’єрів-2019» студенти ознайомилися з різними концепціями інтер’єрних рішень для готелів та ресторанів, трендів стилістичних рішень, облаштування номерів готелів та торговельних залів ресторанів, інформаційним середовищем дизайнера, тенденціями і новинами в дизайні інтер’єру у 2019 році. Було розглянуто основні актуальні стилі в інтер’єрі готелів: ар-деко; мемфіс; вабі-сабі; еко-інтер'єри.

Неабиякий інтерес у студентів викликали питання мегадіджиталізації дистрибуції івент-заходів у готелях і ресторанах. Студенти ознайомилися з новітніми тенденціями просування пропозиції в блогах і соціальних мережах, створення спеціальних Інтернет сайтів, вірусної реклами, контекстної реклами, таргетингом, лідогенерацією та іншими формами застосування цифрових технологій.

Кафедра готельно-ресторанного бізнесу вдячна коучерам Маніловій Дарії та Сивченку Максиму за проведення бізнес-тренінгів, які дозволяють студентам заглибитися в професійне середовище. 

Сподіваємося на наступні зустрічі та співпрацю!

24.04.2019
433884
2132
остання редакція 25.04.2019
Vega