logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Виїзне заняття студентів кафедри менеджменту до IT-компанії "EVO" – лідера вітчизняного ринку електронної комерції

Загальна інформація

Студенти університету дедалі більше прагнуть розвивати практичні навички ефективних ділових комунікацій під час проведення виїзних занять,  спілкуючись із фахівцями-практиками та ведучи пошук майбутньої роботи зі студентських лав. Саме з цією метою 14 травня 2019 року студенти 4-го курсу 21-ї групи освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» у рамках вивчення професійно-орієнтованих навчальних дисциплін «Групова динаміка та комунікації» та «Організаційна поведінка» відвідали центральний офіс продуктової IT-компанії "EVO".

Сьогодні "EVO" є лідером ринку електронної комерції, українською продуктовою IT-компанією із досвідом роботи на ринку понад 11 років. Компанія "EVO" – це сім’я онлайн-маркетплейсів із гаслом «In marketplace we trust!», де сотні тисяч підприємців продають свої товари та надають послуги мільйонам користувачів завдяки успішному розвитку різноманітних проектів, що стали лідерами галузі в країнах присутності: Prom.ua, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.prom.ua, «Вчасно», Crafta.ua, Kabanchik.ua, MegaMaster.kz - а також готують до запуску декілька нових проектів. Компанія допомагає підприємцям освоювати світ електронної комерції, надає своїм клієнтам комплексні пакетні послуги, пов’язані з онлайн-торгівлею.

Під час пізнавальної екскурсії відвідувачі отримали можливість безпосередньо ознайомитися з організаційною побудовою компанії та її головними бізнес-процесами. Під керівництвом фахівців з рекрутингу Senior HR Руслани Толстої та Junior HR Анни Морозової під час подорожі 3-ма поверхами прозорого офісу та насиченої цікавими слайдами презентації студенти отримали уявлення про історію створення компанії, яка розпочалася із запуску проекту Prom.ua, ознайомилися із її різноманітними продуктами та шляхами їх становлення на ринку, з офісним життям та робочою командною атмосферою компанії, дізналися, що "EVO" – це креативна організація нової економіки «бірюзового» кольору з інноваційною організаційною культурою, що самонавчається, відкрита для спілкування та працевлаштування, а маркетплейси – це бурхливо зростаючий бізнес, у майбутнє яких вірять всі співробітники!

Студентів цікавили різноманітні питання, на які вони отримали вичерпні відповіді, дізналися про можливість навчання в Школі продажів "EVO", про вакансії компанії та вимоги до претендентів, умови та графік роботи працівників, про систему мотивації, навчання та розвитку персоналу, а найголовніше – отримали унікальну можливість зазирнути та проникнути в атмосферу групової взаємодії та командного духу!

Екскурсія в "Evo" показала, що робочий простір, корпоративна культура та цінності компанії впливають на мотивацію та залучення персоналу. Студентам важливо було уявити для себе, якою повинна бути організація, де вони прагнуть працювати, реалізуючи отримані знання на практиці. За результатами виїзного заняття деякі студенти і фахівці компанії висловили взаємний інтерес у подальшій співпраці, тому можна стверджувати, що зустріч пройшла максимально ефективно і залишила ще багато цікавих та актуальних питань.

Присутні на відкритому занятті студенти, професор кафедри менеджменту Валентина Жуковська та доцент Ірина Миколайчук щиро дякують спікерам Руслані та Анні за цікаву інформацію, приділений час та чудову лекцію-презентацію, СЕО компанії "EVO" Миколі Палієнку – за відкриття нових можливостей для студентів, бажають їм бізнес-процвітання та успіху, відкриття нових можливостей для студентів – майбутніх менеджерів з персоналу та сподіваються на ефективні комунікації надалі!

14.05.2019
42265
2047
остання редакція 16.05.2019
Vega