logo
Київський національний торговельно-економічний університет
Київський національний торговельно-економічний університет
logo
Київський національний торговельно-економічний університет
img

Фінал освітнього проекту "GLOBAL MENTORY INSTITUTE" – все тільки починається!

Загальна інформація

В останній день весни, 31 травня 2019 року, у Київському національному торговельно-економічному університеті відбувся фінал освітнього проекту "GLOBAL MENTORY INSTITUTE", що проходить з ініціативи міжнародного експерта, економіста та заступника директора ЦБТ КНТЕУ Ігоря Гарбарука.

Перед студентами університету з відкритою лекцією в неформальному форматі виступила давній друг КНТЕУ та фахівець із багаторічним досвідом у маркетингу та комунікаціях, засновник освітнього проекту "Business2students" і директор з маркетингу компанії "Arricano" – Наталія Дмитренко.

Словами вдячності та побажаннями не зупинятися на досягнутому зустріч відкрила перший проректор з науково-педагогічної роботи КНТЕУ Наталія Притульська.

Звертаючись до студентів, вона відзначила, що завдяки таким двом освітнім проектам у них з’явилась можливість систематично отримувати інформацію про найкращі світові бізнес-практики, а також особисті рекомендації від ТОР-спікерів, що відвідують наш університет.

Дякуючи організаторам освітніх проектів, Наталія Володимирівна зазначила, що своїми зусиллями вони дають великі можливості для розвитку студентів, а також власним прикладом надихають інших представників бізнес-спільноти на співпрацю з нашим університетом і надають дієвий імпульс для ефективного розвитку вищої освіти загалом!

Ігор Гарбарук у своєму виступі відзначив важливість організації системного діалогу молоді з представниками з професійного бізнес-середовища, адже саме сьогоднішнім студентам вже завтра доведеться працювати в реальному секторі економіки і будувати успішне майбутнє нашої Країни!

Презентація, з якою Наталія Дмитренко  виступила перед слухачами, мала назву: «Дуже особиста історія про маркетинг і не тільки» і була сфокусована на ключових маркетингових поняттях, робота з якими є сьогодні невід’ємною складовою маркетингових комунікацій на будь-якому ринку.

Зокрема, студенти почули про такі базові терміни, як позиціонування та цільова аудиторія, а також на досить незвичайних прикладах глибше зрозуміли, що таке маркетинг територій, як працює маркетинг впливу, та чому майже всі батьки добре знають, що таке латеральний маркетинг.

Спікер запропонувала аудиторії дослідити значення деяких понять маркетингу на власному прикладі, розповідаючи реальні історії та розбираючи цікаві ситуації з життя.

«Адже маркетинг є всюди, - підсумувала Наталія. - Маркетинг і комунікації -  це те, що оточує кожну людину на різних етапах розвитку особистості, тому ґрунтовне розуміння та володіння знаннями та навичками з цих дисциплін дають безліч переваг як у професійному шляху, так і у будь-якій сфері нашого життя».

Зустріч відбулася в атмосфері фану та зацікавленості усіх учасників події!

Фінал проекту відзначився позитивними емоціями слухачів завдяки особистій спеціальній відзнаці від засновника проекту #GlobalMentoryInstitute  -  Ігоря Гарбарука.

Студентам, які найкраще проявили себе в 2018-2019 навчальному році під час вивчення навчальної дисципліни “Торговельне підприємництво”, а саме Милані Кулик та Карині Бондаренко були вручені книги з маркетингу та поведінкової економіки.

31.05.2019
42265
1503
остання редакція 10.06.2019
Vega