logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Майстер-клас одного із найяскравіших рекламістів сучасності Тіма Бекрелінга

Загальна інформація

У Київському національному торговепльно-економічному університеті (КНТЕУ) 3 червня 2019 року відбувся майстер-клас одного із найяскравіших рекламістів сучасності Тіма Бекрелінга (Tim Beckreling).

Цей спеціаліст працює регіональним виконавчим директором компанії BBDO Південна Африка (BBDO South Africa), Південно-Африканська Республіка, м. Йоганесбург. Минулого тижня Т. Бекрелінг виконував функції Голови Великого журі Київського міжнародного фестивалю реклами. Цей професіонал провів майстер-клас на тему "Technology. Useful servant, terrible master" ("Технологія. Зручний помічник, жахливий господар"). Майстер-клас відбувався англійською мовою протягом 30 хвилин. Після виступу – відповіді на запитання.

Модератором заходу виступив вже добре відомий українському студентству Анже Йереб – Виконавчий Креативний Директор BBDO Ukraine & Central Asia, Голова журі Українського студентського фестивалю реклами протягом останніх чотирьох років.

Слухачами майстер-класу були студенти КНТЕУ, КНУТД та НАУ, викладачі та аспіранти кафедр маркетингу та журналістики нашого університету.

Учасники події мали нагоду поспілкуватися з майстром англійською мовою про проблеми рекламного креативу та маркетингу.

Зустріч відбулася в теплій робочій атмосфері. Було багато запитань від наших студентів. Тім Бекрелінг і Анже Йереб залишилися вельми задоволеними рівнем наших студентів.

Захід проходив з ініціативи та організаційної підтримки кафедри маркетингу КНТЕУ та за особистою участю в роботі майстер-класу завідувача кафедри професора Є. В. Ромата.

03.06.2019
42265
978
остання редакція 18.06.2019
Vega