logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкрита лекція Ніколаса Мачарашвілі, керівника комплексних проєктів цифрового консалтингового агентства «Ольшанський і партнери»

Загальна інформація

18 вересня 2019 року з ініціативи кафедри маркетингу відбулась зустріч студентів із Ніколасом Мачарашвілі, керівником комплексних проєктів цифрового консалтингового агентства «Ольшанський і партнери», на тему «Цифрова трансформація бізнесу та маркетингу». Захід відбувся в рамках популяризації нової освітньої програми для магістрів «Цифровий маркетинг».

Тема відкритої лекції надзвичайно актуальна в умовах цифровізації суспільства, зміни поведінки споживачів, бізнес-моделей та, відповідно, маркетингу. Численні цифрові маркетингові канали, методи, інструменти постійно змінюються та стають більш складними, тому у сфері Digital Marketing цінується постійне навчання, розвиток, обмін досвідом.

Ніколас Мачарашвілі, як представник компанії – лідера у галузі цифрового консалтингу, щедро ділився досвідом зі студентами. Було розглянуто такі питання: найбільш актуальні професії в цифровому маркетингу сьогодні; основні тенденції його розвитку; як працюють різні цифрові канали та інструменти маркетингу з урахуванням досвіду та поведінки споживачів. На додачу багато цікавого контенту, прикладів рекламного відео, практичних кейсів, відповідей на численні запитання студентів.

Двоє студентів, які поставили найбільш цікаві питання, отримали від Ніколаса подарунок – квитки на "iForum-2020".

Лектор з притаманними йому харизмою та яскравим почуттям гумору доніс до студентів основну думку про важливість та необхідність постійно навчатися та поглиблювати свої знання і досвід в обраній спеціалізації цифрового маркетингу та, водночас, розуміти, як працюють суміжні спеціалізації. Таке поєднання дозволить бути постійно затребуваними фахівцями на ринку праці у сфері Digital Marketing.

18.09.2019
43220
1651
остання редакція 30.09.2019
Vega