logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Виїзне заняття студентів на всесвітньо відомий пивоварний завод "Сarlsberg Ukraine"

Загальна інформація

Відомий бізнесмен Стів Джобс, засновник корпорації "Apple", переконує нас у тому, що «дуже часто люди не мають жодного уявлення, що вони хочуть, поки ви не покажете це їм...». Тож викладачі кафедри менеджменту Київського національного торговельно-економічного університету (КНТЕУ) доводять практичну значимість передавання знань студентам, організовуючи виїзні заняття і демонструючи на реальних прикладах труднощі та успішні чинники реалізації управлінських рішень.

Організоване доцентом кафедри менеджменту Вікторією Хмуровою 26 вересня 2019 року виїзне заняття на Київський пивоварний завод "Carlsberg Ukraine"* надовго запам’ятається студентам факультету економіки менеджменту та права (ФЕМП), не просто як цікава подія. Під час екскурсії студенти ознайомилися з особливостями організаційної побудови підприємства та специфікою виробничих процесів, дізналися про науково-популярний онлайн-проєкт компанії "Carlsberg" «Можливо, кращі відкриття», який просто і доступно пояснює найскладніші наукові процеси.**

Щиро дякуємо директору "Carlsberg Ukraine" Євгену Шевченку та спеціалісту PR-відділу Крістині Масол за можливість зануритися в реалії життя підприємства, за організацію екскурсії для студентів університету, смачні подарунки та сподіваємося на цікаві зустрічі й далі!


* "Carlsberg Ukraine" є частиною Carlsberg Group – однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. За підсумками 2018 року компанія "Carlsberg Ukraine" офіційно посіла перше місце на ринку пива в Україні з часткою ринку 32,5% у натуральному вираженні за даними компанії "Nielsen". Перевагою київського пивоварного заводу є зручне і функціональне планування приміщення. Потужність виробництва київського пивоварного заводу складає 473 млн літрів пива на рік. Кількість працівників заводу – більше 400 осіб.

** Науково-популярний онлайн-проєкт компанії "Carlsberg" «Можливо, кращі відкриття» містить вісім епізодів. Сьогодні всі серії доступні на офіційному YouTube-каналі "Carlsberg Ukraine". Задумка творців проєкту, розробленого спільно з лідером українського ринку брендованого контенту – компанією "StarLightMedia", полягає саме в тому, щоб максимально просто донести до глядача важливість відкриттів і досягнень, з якими ми щодня стикаємося, але не замислюємося про їхню значущість. Та про можливі програми стажування та проходження практики на підприємстві.

26.09.2019
42265
876
остання редакція 01.10.2019
Vega