logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Гуру справи розповіли, як перемогти на рекламному фестивалі

Загальна інформація

У Київському національному торговельно-економічному університеті відбувся майстер-клас Ксенії Ренчковської, керівниці екологічної громадської організації Міжнародний молодіжний рух «School recycling world» в Україні.

На зустріч також були запрошені два копірайтери з компанії "BBDO Ukraine" – Віталій Капустян та Ілля Янковський. Нагадаємо, що саме ці рекламісти стали першими українськими володарями Золотого Лева – головної нагороди «Канських левів-2019» у конкурсі "Young Lions".

Ксенія Ренчковська розповіла про зв’язок екологічної активності та соціальної реклами. Зокрема була розглянута номінація Національного фестивалю соціальної реклами «Стимулювання роздільного збору відходів населенням як чинник захисту довкілля».

Молоді рекламісти провели майстер-клас «Як перемогти на рекламному фестивалі!». Вони розповіли про свій погляд на сучасну рекламу, зокрема на її фестивальний напрям. Спікери закликали молодих рекламістів брати активну участь у фестивалях. Особливо корисними для студентської аудиторії були лайфхаки щодо "маленьких хитрощів", як перемагати в рекламних фестивалях. Їх виступ неодноразово переривався дружними оплесками та гучним сміхом.

На майстер-клас завітали понад 100 студентів КНТЕУ та інших київських університетів. Зустріч креаторів зі студентами відбулася в піднесеній та дружній атмосфері! Захід організовано кафедрою маркетингу КНТЕУ, а модератором був завідувач кафедри маркетингу професор Є. В. Ромат.

01.10.2019
42265
1056
остання редакція 01.10.2019
Vega