logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

B2S | Олександр Стенькин: Комунікації в PR та маркетингу

Загальна інформація

17 жовтня 2019 року в Київському національному торговельно-економічному університеті буде проведено третій у цьому навчальному році майстер-клас проєкту "Business2Students by Watsons".

Майстер-клас на тему “Комунікації в PR та маркетингу: де межі?” проведе Олександр Стенькин, заступник директора з маркетингу "Watsons". Олександр розпочав свою кар'єру ще у студентські роки на посаді спеціаліста з промо та PR на радіостанції "Європа Плюс" та сьогодні має вже більш ніж 12-річний досвід у маркетингу.

На зустрічі зі студентами спікер розповість про зв’язок між рекламою та PR на прикладі комунікаційної діяльності "Watsons". Олександр зазначає: “Маркетингові комунікації "Watsons" мають глибоку архітектуру взаємодії з цільовою аудиторією. Більшість ритейлерів використовують одне повідомлення з одним креативом. "Watsons" не боїться бути різним, щоб виправдати очікування клієнтів, що і є, напевно, однією з ключових відмінностей у комунікаціях бренда.”

Запрошуємо долучитись до обговорення!

Чекаємо вас 17 жовтня 2019 року о 12:00 в KNUTE HUB. Для участі потрібна реєстрація.

Перейти до реєстрації

Business 2 Students на Facebook

09.10.2019
43220
455
остання редакція 09.10.2019
Vega