logo
Київський національний торговельно-економічний університет
Київський національний торговельно-економічний університет
logo
Київський національний торговельно-економічний університет
img

Майстер-клас проєкту "Business2Students" від Олександра Стенькина

Загальна інформація

У Київському національному торговельно-економічному університеті відбувся третій майстер-клас осіннього сезону проєкту "Business2Students". Олександр Стенькин, заступник директора з маркетингу "Watsons Україна", 17 жовтня 2019 року розповів про особливості маркетингових та PR-комунікацій на прикладі актуальних кейсів компанії "Watsons".

Вдкрила захід та представила спікера перший проректор Наталія Володимирівна Притульська. На захід завітали Оксана Груба та Сніжана Бєляєва, представниці Центру “Розвиток корпоративної соціальної відповідальності”.

У своїй доповіді пан Олександр наголосив на важливості створення бренду в сучасному конкурентному середовищі, яке змінюється постійно і зі значними темпами, а також описав роль PR у формуванні бренд-комунікацій.

Процес PR-комунікації спікер описав на прикладі просування товарів категорії K-Beauty в мережі "Watsons". Слухачі дізнались про особливості співпраці відомого бренда з блогерами, лідерами думок та споживачами, які охоче взаємодіють із компаніями в соціальних мережах.

Також на майстер-класі були обговорені кейси урочистого відкриття нового магазину торговельної мережі та формування культури споживання товару в Україні.

Після проведення майстер-класу пан Олександр відповів на запитання аудиторії. Найбільше студенти цікавились підходами до оцінювання ефективності PR-заходів та застосованих діджитал-інструментів. Автори найцікавіших питань отримали білети на маркетинг марафон від медіа холдингу Economika+.

Слідкуйте за анонсами на сайті КНТЕУ і на сторінці Business2Students у Facebook, та приєднуйтесь до проєкту на наступному майстер-класі 13 листопада.

17.10.2019
42265
202
остання редакція 21.10.2019
Vega