logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Майстер-клас провідного фахівця міжнародної компанії «Amadeus» Івана Макарчука

Загальна інформація

В умовах глобалізації бізнесу кожному з нас необхідно пам’ятати про взаємну повагу до культурних стереотипів поведінки особистостей у різних країнах як у побуті, так і в бізнес-практиці, що є в вагомим чинником їх успіху та ефективного розвитку.

Історія, культура, мова, традиції, релігія, географія – усе це формує особистість та професіоналізм кожного з нас. Спілкування із друзями різних країн формує наші знання іноземних мов, що стають у пригоді, коли ми подорожуємо у нові країни або намагаємося побудувати міжнародні бізнес-процеси. Доволі часто ми стикаємося з проблемами кроскультурного спілкування, що й визначає актуальність важливість розвитку компетентностей кроскультурної взаємодії в реальному бізнесі.

З метою розвитку фахової компетентності студентів з кроскультурного менеджменту, 17 жовтня 2019 року своїм особистісним безцінним досвідом зі студентами-магістрами англомовних освітніх програм «Торговельний менеджмент» та «Менеджмент ЗЕД» поділився фахівець міжнародної компанії "Amadeus"*, менеджер з впровадження та розвитку продуктів та рішень ТОВ «Амадеус Україна» Іван Макарчук (випускник КНТЕУ).

Студенти дізналися про історію та особливості роботи в компанії та обговорили реальні кейси з проблем міжкультурного спілкування, а саме: недоліки різних часових поясів, потреба у вивченні різних мов, вимоги до письмового оформлення завдання колезі з Близького Сходу, вплив релігії та традицій країни проживання на комунікацію з клієнтами, з’ясували, що таке Ханука та чому не можна призначати зустріч партнерам з Ізраїлю на п’ятницю....

Присутні студенти щиро дякують спікеру за цікавий та пізнавальний майстер-клас, а також доценту кафедри менеджменту Катерині Кандагурі за організацію зустрічі.

 

* Сьогодні міжнародна компанія "Amadeus" – це передовий просецінговий оператор і провайдер передових рішень для світової індустрії туризму та авіаперевезень, що на ринку України працює з 1997 року. Центральний офіс компанії "Amadeus" знаходиться в Мадриді. Обслуговування клієнтів здійснюється за допомогою 73 місцевих представництв "Amadeus" у 195 країнах. "Amadeus" розробляє рішення в рамках основних напрямків: дистрибуція і контент, продаж та електронна комерція, автоматизація бізнес-процесів і консалтинг.

17.10.2019
43220
2603
остання редакція 21.10.2019
Vega