logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Легендарний Дмитро Джеджула зустрівся зі студентами-маркетологами КНТЕУ

Загальна інформація

У Київському національному торговельно-економічному університеті відбулась тригодинна відкрита зустріч студентів та викладачів із легендою українського маркетингу Дмитром Джеджулою. Гість кафедри маркетингу є професіоналом, який майже 20 років працює в управлінні маркетингом на ринках продуктів харчування, IT-дистрибуції та продуктовому IT, у телекомі, медіа, бізнес-освіті, рітейлі та ресторанному бізнесі.

Пан Дмитро створював та розвивав корпоративні та споживацькі бренди, серед яких "Смак", "Фрутіко", “WEGA Distribution”, kmbs, “Голден Телеком”, "Світонлайн", Beeline Business, KM CORE, CDMAua, Viasat, UA.TV by Viasat, Ліга:Закон та інші. У листопаді 2018 р. він почав працювати директором з маркетингу великої сервісної компанії в Україні.

Зустріч відбулася 2 листопада 2019 року та була присвячена «Розвитку маркетингу в сучасних умовах», що є надзвичайно актуальним в умовах зміни поведінки технологій, споживачів, бізнес-моделей та, відповідно, маркетингу.

Дмитро Джеджула щедро поділився своїм досвідом зі студентами. Говорили про таке: поведінкову економіку; створення цінності для споживачів; досвід споживачів та довіру; бренди та успішні кампанії; бізнес та швидкість реакції на зміни; відмінний сервіс та відношення людей; шлях клієнта та управління усім досвідом взаємодії у всіх точках контакту; важливість вимірювань ефективності взаємодії; важливість управління репутацією та інше.

На додачу до розповіді від гуру були цікаві відео, практичні кейси, відповіді на численні питання студентів, рекомендації щодо професії маркетолога.

Модератором зустрічі був завідувач кафедри маркетингу професор Є. В. Ромат.

Цікаві деталі: зустріч, яка проводилася в суботу, зібрала понад 40 студентів. Усі без винятку прийшли на зустріч за власним бажанням! Була присутня майже половина складу викладачів кафедри маркетингу. Майстер-клас продовжувався понад три години замість запланованих двох!

Дякуємо нашому гостю та усім учасникам за цікаву та теплу зустріч!

Велика подяка також доценту кафедри маркетингу Т. М. Янковець за координацію під час підготовки та проведення цієї зустрічі.

02.11.2019
42265
2789
остання редакція 07.11.2019
Vega