logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Лідери торгівлі – лідеру освіти. Відкрита лекція: «Побудова системи менеджменту в «Сільпо»: секрети успіху»

Загальна інформація

Роботи, штучний інтелект, «інтернет речей», хмарні сервіси та інші нові технології – невблаганно наближають нас до цифрової економіки, яка змінює не тільки управлінські та маркетингові моделі, засоби накопичення, методи і підходи в організації бізнесу, а й саму парадигму всіх тих, хто приходить працювати в бізнес.

Чи повинен менеджер для прийняття кращих рішень навчитися керувати практично необмеженою за обсягом інформацією?

Про ці та інші виклики сьогодення розповів студентам, аспірантам та викладачам операційний директор компанії «Сільпо» Павло Бичков на відкритій лекції «Побудова системи менеджменту в «Сільпо»: секрети успіху», яка відбулася 12 листопада 2019 року в рамках Global Trade Days.

Захід вітальною промовою відкрила перший проректор з науково-педагогічної роботи Притульська Наталія Володимирівна. Вона наголосила на важливості розвитку партнерських взаємовідносин між стейкголдерами, зокрема компанією «Сільпо» та Університетом, визначенню векторів співпраці, що в подальшому сприятиме розвитку торгівлі України в глобальному вимірі.   

Спікер розповів про успішні варіанти утримання провідних позицій на ринку ритейлу, бізнес-процеси, перспективи кар’єрного зростання працівників. Операційний директор розповів студентам про інновації в мережі «Сільпо», безпосередньо про роботу 38 самокас, які встановлено в 38 магазинах 14 міст. Ця інформація викликала неабиякий інтерес у студентів, аспірантів, вони ставили  багато запитань, і зокрема  щодо рентабельності таких нововведень.

Під час лекції відбулася демонстрація  короткого документального фільму про життя та успіхи компанії, зокрема про проєкт "Silpo Hack Challenge" – хакатон, на якому команди «сільповців» разом брейнштормили і представили інноваційні ідеї для поліпшення й автоматизації процесів у ланцюжку постачання свіжих овочів та фруктів до магазинів мережі.

Під час презентації було зроблено акцент на нові проєкти із залученням студентської молоді, про які розповіла заступник директора з персоналу регіону «Центр» Юлія Євтушенко.

Студенти дякували за цікаву лекцію команді із «Сільпо», на зустрічі були присутні дев’ять представників компанії, та довго не відпускали спікера "засипавши" його запитаннями. Особлива подяка студентів за проєкт «Сільпо-Ресайклінг».

На довершення зустрічі представники «Сільпо» та  Центру розвитку кар’єри  університету обговорили питання конструктивної співпраці.


Довідково: компанія «Сільпо» належіть до однієї з найбільших торгово-промислових груп України – FOZZY GROUP та є однією з найбільших українських ритейлерів з понад 500 торгівельними точками. Крім торговельних мереж, бізнес-інтереси групи охоплюють виробництво продуктів харчування, банківський та ресторанний бізнес.

12.11.2019
42265
7024
остання редакція 15.11.2019
42265