logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Інтеграція HR-менеджменту та бізнесу: виїзне заняття студентів до компанії «Good Wine»

Загальна інформація

В Україні є бізнесмени, які давно інтегровані у європейський діловий простір та багато роблять для того, щоб український бізнес функціонував та розвивався згідно з цивілізаційними принципами. Одним із них є Володимир Шаповалов – співвласник та директор однієї із великих компаній з продажу вина, яка відома в Україні магазинами під маркою «Good Wine»*.

Познайомитися з особливостями бізнес-процесів та практикою управління персоналом у компанії мали змогу студенти 8-ї групи ФЕМП освітньої програми «Управління бізнесом» під час виїзного заняття, що відбулося 11 листопада 2019 року в рамках програми святкування в КНТЕУ Global Trade Days.

Гостинно вітаючи студентів, керівник відділу ЗЕД Надія Савенкова та фахівець з підбору персоналу Катерина Железняк (випускниця КНТЕУ) присвятили значну увагу впливу місії компанії на всі бізнес-процеси, а також головним цінностям ведення бізнесу, яких за роки її функціонування сформовано більше 524 (!). Як зазначили фахівці, серед таких цінностей найбільш вагомими є люди – їх всього зайнято в компанії біля 600 осіб, перевірених часом, лояльних та креативних.

Студенти дізналися про найбільш важливі пріоритети "Good Wine" у відборі та розвитку персоналу, коли кожен працівник проходить декілька співбесід і до півроку випробувального терміну, про підходи власників до ведення прозорого відкритого бізнесу та систему мотивації, яка спонукає працівників до розробки та впровадження креативних ідей, що загалом суттєво підвищує її імідж та репутацію на ринку.

Дякуємо фахівцям компанії "Good Wine" – пані Надії та пані Катерині за можливість зануритися як студентам, так і викладачам кафедри менеджменту в бізнес-середовище та сподіваємося на нові зустрічі!

 

* Від початку заснування у 2006 році компанія "Good Wine" перетворилася в мережу магазинів, зокрема володіє інтернет-магазином. В асортименті компанії орієнтовно 4000 вин від виноробів з усього світу і приблизно1000 міцних напоїв, величезний вибір здорових продуктів, крафтового пива, аксесуарів для дому, бару і кухні тощо. "Good Wine" володіє картою вин у 101 Wine Bar, з якою працюють високопрофесійні сомельє. За останні 5 років компанія знайшла більше 30 фермерів і з їх допомогою зібрала всі кращі продукти, які зараз виробляють в Україні.

11.11.2019
43220
4056
остання редакція 18.11.2019
Vega