logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Круглий стіл: «Економічні, юридичні та технологічні аспекти розвитку інформаційного суспільства»

Загальна інформація

У Київському національному торговельно-економічному університеті з ініціативи Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених 15 листопада 2019 року відбувся круглий стіл «Економічні, юридичні та технологічні аспекти розвитку інформаційного суспільства».

З вітальними словами до учасників засідання звернулася проректор з наукової роботи КНТЕУ С. В. Мельниченко, наголосила на актуальності представлених учасниками Наукового товариства досліджень, презентувала друковану версію 9-го номеру студентського журналу "Vivat Academia", а також привітала присутніх з Міжнародним днем студента.

Голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених Ю. Баранюк представив учасників круглого столу та зазначив, що матеріали досліджень, які обговорюватимуться, опубліковані в журналі "Vivat Academia", що охоплює дослідження молодих вчених університету за тематичними напрямками: розвиток інформаційного суспільства в Україні та світі; інформаційне суспільство як новий етап розвитку економіки; правові засади формування інформаційного суспільства; інструменти інформаційних технологій у суспільстві. З електронною версією журналу можна ознайомитися на офіційному сайті Наукового товариства КНТЕУ в рубриці «Онлайн журнал», а друкована версія доступна до перегляду та придбання в книжковому кіоску університету.

Голова відділу втілення інновацій Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених, студентка 3-го курсу ФМТП М. Крумка розкрила сутність інноваційних стратегій маркетингу в міжнародному ритейлі. Зазначила, що інновації є надзвичайно цінними для брендів цифрової епохи, оскільки всі відомі світові бренди зараз фокусуються на досвіді, орієнтованому на споживача, а інноваційна маркетингова практика дає змогу розробляти та надавати рішення, орієнтовані на підвищення якості продукції та збільшення обсягів продажів.

Заступник голови відділу зовнішніх зв’язків Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених, студентка 3-го курсу ФФБС О. Репецька охарактеризувала перспективи впровадження та використання технології штучного інтелекту. Виокремила основних сім сфер застосування штучного інтелекту, серед яких: робототехніка, комп’ютерні ігри, вебаналіз, ухвалення рішень, обробка зображень, прогнозування та медицина.

Голови відділів з питань роботи з молодими вченими на факультетах Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених, студент 3-го курсу ФОАІС Є. Стецюк та студентка 3-го курсу ФТМ В. Трунова розкрили сутність, джерела та наслідки виникнення інформаційного шуму в суспільстві. Визначили, що проблема інформаційного шуму полягає в тому, що нині інформація стає загальною та доступною. Зазначили, що у світовому масштабі неможливо прибрати інформаційний шум, оскільки на ньому будується вся світова економіка. А ось, щоб індивідуально вберегтись від дії інформаційного шуму необхідно: прибрати непотрібні сповіщення; концентруйте увагу на чомусь одному; частіше перебувати в тиші.

Активіст Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених, студентка 3-го курсу ФМТП Р. Семка розкрив питання захоплення фейками світу. Визначив, що сучасна людина зобов’язана вміти розрізняти справжні та фейкові новини для того, щоб не стати жертвою дезінформації. Особливо це актуально для українців, оскільки Україна перебуває в умовах військового конфлікту, внаслідок чого зростають ризики потрапляння у вітчизняний медіапростір фальшивої інформації. Потрібно пам’ятати, що не слід сприймати інформацію з незнайомих, неназваних джерел, не поширювати такі дописи у своїх соціальних мережах, бо зазначені дії можуть ввести в оману суспільство. Важливо намагатися зрозуміти природу отриманої інформації, оскільки будь-які фейки ефективні настільки, наскільки некритично мислять їхні споживачі. Як тільки людина починає розуміти, що нею можуть маніпулювати, вона вже знаходиться в більшій безпеці, і шансів потрапити під вплив маніпуляції в неї набагато менше. Відтак, підвищення обізнаності – один з найефективніших способів зменшення негативного впливу фейкових новин.

Заступник голови відділу з питань роботи з молодими вченими Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених, студентка 3-го курсу ФФБС В. Румянцева розкрила питання правових особливостей використання блокчейну в економіці. Визначила, що в Україні здійснюється розробка нормативно-правового поля для законного впровадження технології блокчейн, Міністерством цифрової трансформації України розпочато роботу щодо впровадження блокчейну в діяльність державних органів, а також розроблено законопроєкти для легалізації ринку криптовалюти в Україні.

Круглий стіл відбувся в дискусійному форматі, кожна доповідь викликала жваве обговорення. Участь у засіданні брали студенти та аспіранти КНТЕУ.

15.11.2019
42265
5643
остання редакція 18.11.2019
Vega