logo
Київський національний торговельно-економічний університет
Київський національний торговельно-економічний університет
logo
Київський національний торговельно-економічний університет
img

Re:Mark-2019 – головний маркетингово-дослідний форум в Україні

Загальна інформація

11-12 листопада 2019 року відбулась 16-а Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингові дослідження: інструменти та технології» (Re:Mark-2019). Партнером конференції виступив Київський національний торговельно-економічний університет.

Під час роботи Конференції розглядалися проблеми розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні, прикладні аспекти маркетингових досліджень, інноваційні аспекти використовуваних інструментів і технологій маркетингових досліджень.

У роботі Конференції взяли участь 104 учасники (у тому числі 27 – у режимі вебінару). Учасники представили: 12 дослідних компаній, 15 виробничих і торговельних компаній та 11 навчальних закладів України. Доповідачами на Конференції стали виключно практики-дослідники з міжнародних та українських рісерч-компаній. У якості спікера виступив також керівник дослідної компанії з Оксфорду (Велика Британія).

У числі учасників були представники українських ЗВО: Київський національний торговельно-економічний університет, Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, Національний аерокосмічний університет, Національний університет «Києво-Могилянська академія, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, Одеська національний економічний університет, Чернігівський державний технологічний університет, Міжнародний інститут менеджменту та ін.

Активну участь у роботі Конференції взяли представники КНТЕУ. Доцент кафедри маркетингу (сумісниця) Олександра Буданова виступила з цікавою доповіддю. Завідувач кафедри маркетингу професор Є. В. Ромат виконував роль модератора Конференції. У якості учасників форуму брали участь 9 викладачів кафедри маркетингу.

Усі учасники Re:Mark-2019 відзначили високий рівень програми та організації Конференції.

Re:Mark-2019 підтвердив свою позицію головного щорічного галузевого наукового форуму з маркетингових досліджень в Україні.

12.11.2019
433884
67
остання редакція 19.11.2019
433884