logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти КНТЕУ взяли активну участь в 11-му Національному фестивалі соціальної реклами

Загальна інформація

Наприкінці жовтня 2019 р. відбувся 11-й Національний фестиваль соціальної реклами.

На творчий конкурс Фестивалю було надіслано понад 200 робіт з усіх регіонів України. Серед учасників були як рекламні компанії та професійні кінематографісти, так і рекламісти-аматори, у т. ч. студенти.

У складній боротьбі з професійними рекламістами вдало виступили студенти Київського національного торговельно-економічного університету. Три роботи студентів нашого університету посіли третє місце. У числі переможців – Доманська Ангеліна, Маклаков Костянтин, Ткачук Ксенія, Максименко Олег та Гуменна Катерина (усі –2-й курс магістратури, спеціальність «Маркетинг», спеціалізація «Бренд-менеджмент»).

Програма майстер-класів 11-го НФСР об’єднала творчі майстер-класи професіоналів реклами, виступи громадських і державних діячів, дискусійні круглі столи.

Так, у рамках Програми виступив Освітній омбудсмен в Україні С.І. Горбачов, керівник громадського об’єднання "Дивись українське!" А.В. Різоль, координатор Міжнародної організації праці в Україні С.В. Литвин та ін.

Викладачами кафедри маркетингу КНТЕУ було організоване виїзне заняття на один із заходів Фестивалю для магістрів 1-го курсу (спеціалізація «Бренд-менеджмент»). Вони взяли активну участь у проведенні круглого стола «Комунікації соціально відповідальних брендів». У цікавій дискусії взяли участь представники соціально-відповідального бізнесу, дослідних компаній та університетської науки. Модератором круглого столу виступив завідувач кафедри маркетингу КНТЕУ, професор Є.В. Ромат.

23.10.2019
433884
2433
остання редакція 19.11.2019
433884