logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Управління туризмом: професійний діалог Китай–Україна в Китайській Народній Республіці

Загальна інформація

У контексті розвитку економічного та культурного співробітництва між Україною і Китайською Народною Республікою та на запрошення Міністерства комерції Китаю здійснено візит делегації Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (МЕРТ) до КНР. До складу делегації увійшла завідувач кафедри туризму та рекреації Київського національного торговельно-економічного університету, д.е.н., професор Тетяна Іванівна Ткаченко.

Українські фахівці восени 2019 року взяли участь у семінарі з питань управління туризмом та готелями. Науковці провідних китайських університетів та практиків туристичного, готельного і ресторанного бізнесу поділилися досвідом та обговорили з представниками української делегації питання сучасних стратегій, принципів та методів управління туристичною індустрією. Розглянуто, зокрема, такі проблемні питання:

  • управління туризмом і готелем на інтернет-платформі (керівництво компанії Ctrip.com);
  • урбанізація та екотуризм;
  • інвестиційний клімат та економічні механізми функціонування спеціальних туристичних зон;
  • основи економіки вражень;
  • готельний маркетинг і менеджмент (професор Чен Дзян);
  • якість обслуговування в готелях та методи пошуку талантів (професор Чжоу Хунся);
  • комплексне управління готелем (PhD у галузі туризму та готельного господарства, генеральний менеджер одного з найбільших у м. Хайкоу провінції Хайнань готелю «Haykoy Guests Home» – Чень Інь (п. Дороті) та ін.

У рамках візиту відвідано найбільший у провінції Хайнаньський університет, у якому навчається понад 30 тис. студентів, зокрема в Інституті туристичного та готельно-ресторанного бізнесу – приблизно 4 тис. студентів.

Для української делегації організовано екскурсії до відомих туристичних дестинацій Китаю: міст Хайкоу, Санья, Шанхай, Сучжоу, Хучжоу, під час яких учасники ознайомились з популярними туристичними атракціями та готельною базою, роботою туристично-інформаційних центрів та відомими на увесь світ компаніями digital-технологій.

Зустріч мала довгострокові цілі: вдосконалити управління туризмом та збільшити туристичний обмін між двома великими країнами, обсяг якого нині критично малий. Так, у 2018 р. Україну відвідало 29,5 тис. китайців, що становить 0,7% в’їзного туристичного потоку в Україну. Відповідно, 23,1 тис. українських туристів відвідали Китай, що становить 0,04% міжнародного туристичного потоку до КНР.

Цікаво, що міжнародні туристичні потоки до КНР становлять 63,3 млн осіб (у 2018 р. – 4 місце у світовому рейтингу дестинацій) і щороку зростають на 5–7 %. Крім того, понад 40 млн громадян Китаю подорожують за межами своєї країни (10 місце у світі). При цьому пріоритетне значення має внутрішній туризм, яким охоплено понад 500 млн осіб. Відповідно доходи від туристичної діяльності перевищили 277 трлн дол. США. У світовому рейтингу конкурентоспроможності у сфері туризму Китайська Народна Республіка посідає 15 місце.

На офіційній церемонії, присвяченій завершенню семінару, учасникам вручено дипломи про міжнародне стажування та висловлено наміри про продовження двостороннього співробітництва в економічній, культурній, освітній діяльності сфери туризму.

Учасники семінару висловлюють вдячність уряду КНР та консульству КНР в Україні, організаторам семінару від управління бізнес-освіти Міністерства комерції Китаю, спікерам семінару від китайської сторони, керівництву департаменту туризму та курортів МЕРТ України та особисто ректору КНТЕУ, професору А. А. Мазаракі за надану можливість здійснити професійний діалог.

20.11.2019
42265
4588
остання редакція 22.11.2019
Vega