logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Профайлінг клієнта: як поведінкова психологія змінює сферу торгівлі

Загальна інформація

У рамках Global Trade Day 20 листопада 2019 року в аудиторії А-421 за сприянням кафедри журналістики та реклами разом із Творчим рекламним об’єднанням студентів та РСС ФТМ Київського національного торговельно-економічного університету було проведено майстер-клас на тему «Профайлінг клієнта: як поведінкова психологія змінює сферу торгівлі». Модератором був Семехін Євген, керуючий партнер в Україні агентства прикладного нейромаркетингу "AGNY", ТОП-12 кращих PR-спеціалістів України.

Спікер поділився методами, що використовуються під час досліджень споживчих інструментів запобігання скандалів, конфліктів, інших негативних проявів людського чинника клієнтської поведінки у сфері торгівлі.

Представлено результати спостережень профайлера, що дають змогу прогнозувати поведінку споживача та запобігати небажаним проявам.

Також спікер акцентував, що психологічний профайлінг вивчає засоби уникнення людиною можливості розшифровки її думок і намірів, несанкціонованих посяганнь з боку будь-яких осіб, зокрема і спеціально для цього підготовлених.

Аудиторія із задоволенням спілкувалась, ставила цікаві питання, отримувала відповіді та інформацію для роздумів від експерта.

Дуже вдячні запрошеному гостю Семехіну Євгену за спілкування, чекаємо нових зустрічей та бажаємо творчої наснаги!

Особа організатор – к.е.н., доцент кафедри журналістики та реклами Файвішенко Д.С.

Приєднуйся і дій!

20.11.2019
43220
2760
остання редакція 28.11.2019
Vega