logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ІІ Міжнародна науково-практична конференція: «Бренд-менеджмент: маркетингові технології»

Загальна інформація

Шановні колеги!

Запрошуємо Вас взяти участь у роботі

ІІ Міжнародної науково-практичної конференції

«Бренд-менеджмент: маркетингові технології»,

яка відбудеться на платформі Zoom

у Київському національному торговельно-економічному університеті

11 червня 2020 року. Початок сесії – о 10-00.

Тематичні напрями конференції

  • Бренд-менеджмент в Україні та світі: сучасні тенденції формування і розвитку.
  • Маркетингові технології в бренд-менеджменті.
  • Проблеми підготовки фахівців з бренд-менеджменту.

Докладніше за адресою:

е-mail: konfbrand@gmail.com

Партнери конференції:

Одеський національний економічний університет

Краківський Економічний Університет (Польща)

Громадська організація «Обєднання маркетологів України»

Спілка рекламістів України

Український професійний журнал «Маркетинг и реклама»

19.05.2020
42265
992
остання редакція 21.05.2020
Vega