logo
Київський національний торговельно-економічний університет
Київський національний торговельно-економічний університет
logo
Київський національний торговельно-економічний університет
img

Партнери з мережі «Сільпо» поділились лайфхаками зі здобувачами

Загальна інформація

За сприянням Центру розвитку кар’єри, кафедри обліку та оподаткування 7 жовтня 2020 року відбувся онлайн-вебінар у ZOOM «Ведення бухгалтерського обліку та бюджетування в «Сільпо».

На вебінарі розглянуто питання електронного документообігу, автоматизації облікових процедур та особливостей сучасного програмного забезпечення для торговельних мереж.

Головний бухгалтер мережі «Сільпо» Тетяна Терещенко розповіла студентам, аспірантам та викладачам про роль обліку та бюджетування на підприємствах роздрібної торгівлі, структуру і завдання фінансової служби, про те, як взаємодіють пазли бухгалтерської системи: бюджетування, бухгалтерський облік і контролінг. Спікер на прикладі підприємства торгівлі охарактеризувала програму SAP та розповіла, як з нею працювати.

Цікавою була також інформація про те, як створюються бізнес-процеси в програмному забезпеченні та що являє собою технічне завдання на прикладі e-commerce.

На запитання студентки, чи є майбутнє у професії бухгалтера, спікер розповіла про інновації в бухгалтерії та який буде облік в майбутньому, вона детально зупинилась на тих компетентностях, які повинні набути здобувачі під час навчання.

Заступник директора з персоналу регіону «Центр» Юлія Євтушенко розповіла, що в мережі «Сільпо» наразі працює 147 студентів і 35 випускників КНТЕУ та запросила всіх охочих приєднуватись до великої команди професіоналів «Сільпо» (34 тисячі співробітників).

Щиро дякуємо мережі «Сільпо» за співпрацю та здобуті знання з практичних аспектів ведення обліку!


Довідково: Мережа супермаркетів «Сільпо» нараховує 264 супермаркети, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo та інтернет-магазин shop.silpo.ua. Супермаркет «Сільпо» – це магазин самообслуговування, асортимент якого нараховує до 20 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів. Частка продовольчих товарів становить понад 80%. Середня торговельна площа супермаркету – 1 426 кв. м. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли до Europe’s Finest Store – перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка традицій», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo.

07.10.2020
43220
189
остання редакція 10.10.2020
Vega