logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти КНТЕУ - активні учасники міжнародних бізнес-конференцій

Загальна інформація

У рамках Днів торгівлі студенти Київського національного торговельно-економічного університету у складі Творчого рекламного об’єднання студентів за інформаційної та технічної підтримки кафедри маркетингу та кафедри журналістики та реклами 30 жовтня 2020 року взяли участь в online|ofline форматі у щорічних міжнародних бізнес-конференціях «DistributionMaster-2020: Майбутнє ринку дистрибуції», «DistributionMaster-2020» та «PrivateLabel-2020: Рітейлер та виробник - курс на розвиток».

Організатор, B2B Медіа Група TradeMaster Group, цьогоріч вирішив об'єднати конференції в одному місці в конгрес-холі «Оазис» з ціллю розширення можливостей нетворкінгу між виробниками, ритейлерами і дистрибуторами, а також постачальниками рішень і послуг для бізнесу.

У програмі зареєстровано понад  250 топ-менеджерів і керівників продажів, закупівель маркетингу, розвитку, і персоналу українських і зарубіжних компаній постачальників і ритейлерів.

У рамках конференції студенти КНТЕУ мали змогу:

  • відстежити тренди / тенденції розвитку ринку дистрибуції,
  • отримати ідеї і нові практичні інструменти для розвитку бізнесу,
  • ознайомитися та послухати виступи партнерів з підкресленням статусу своїх компаній як сильних і прогресивних гравців ринку,
  • побачити презентацію стратегій розвитку бізнесу з урахуванням тенденцій і рекомендацій експертів,
  • опрацювати кейси провідних компаній з оптимізації витрат і збільшення рентабельності бізнесу,
  • уявити свою компанію на мінівиставці, побачити презентацію новинок продукції та рішень.

Студенти отримали досвід організації бізнес-зустрічей в online|ofline середовищі, практичний довід спілкування у рекламно-комунікаційній діяльності.

Особлива подяка організатору події TradeMaster Group, представнику кафедри маркетингу Тетяні Романченко, керівнику та членам ТРОС кафедри журналістики та реклами Діані Файвішенко, Андрію Федотову, Юлії Луцук, Анастасії Черневій, Олександрі Таргоній.

Більш детально за посиланням: https://www.facebook.com/trademaster.ua/

Чекаємо нових подій, нових спікерів та нових вражень.

Приєднуйся і дій!

30.10.2020
433884
4294
остання редакція 04.11.2020
Vega