logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Команда КНТЕУ перемогла у хакатоні «Рекламний Полігон»-2020

Загальна інформація

Бренд "Фокстрот" та компанія "Samsung Electronics", як партнери 15 Українського студентського фестивалю реклами та ініціатори номінації «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку», 19 листопада відзначили переможців своєї номінації - майбутніх рекламістів Київського національного торговельно-економічного університету - команду «Baza 19». 8 студентів 4 курсу КНТЕУ в рамках хакатону «Рекламний Полігон» представили комплексну рекламну кампанію, що привертає увагу до проблеми захисту прав споживачів та купівлі офіційної та сертифікованої техніки. 

Студенти представили цілісну маркетингову кампанію «Шкідливі поради», де креатив рекламної кампанії зосереджено на іронічних шкідливих порадах щодо неначебто вигід для споживача від користування сірим товаром без фіскального чеку. Користувачам також пропонується зіграти в гру, кінцева ціль якої – побороти спокусу та перейти з сірого боку на бік споживачів білих сертифікованих товарів. Журі була продемонстрована не просто рекламна кампанія – боротьба за права споживача, перемогу у якій може здобути кожен. 

- Ця робота одразу звернула на себе увагу своєю контраверсійністю, навіть десь на межі, - сказав, вітаючи команду голова журі Коста Шнайдер, креативний директор агентства Saatchi & Saatchi Ukraine. - Але остаточне рішення, що робота є сильнішою за інші, сформувалося одразу після презентації. Студенти показали дійсно глибинний погляд на рекламну кампанію, системний підхід до цього проєкту й перемогли! 

- Ви зробили неймовірну роботу, - прокоментувала роботу володарів 1 місця піар-менеджер бренду «Фокстрот» Оксана Ковальчук. - Дуже класна графіка, ви прорахували усі моменти, нюанси, намалювали гарних брендованих персонажів. Це – в стилі Фокстрот і в тому тренді, за яким ми наразі рухаємося. Я думаю, що ваша робота не буде відлежуватися на полицях. Дякуємо. І просимо – не зупинятися, розвиватися, продовжувати творити, бо хочеться вже подивитися, що ви нам покажете наступного разу. 

- Вітаю студентів КНТЕУ з перемогою в номінації білих продавців та імпортерів, вдвічі приємнішим є факт перемоги з врахуванням багаторічного партнерства КНТЕУ та Групи компаній Фокстрот у підготовці кадрів для торгівельної галузі та професіоналізації освіти, - сказав співзасновник бренду «Фокстрот» Валерій Маковецький. 

Студенти КНТЕУ як переможці номінації «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку» отримали спеціальні призи від Samsung – смартфони Galaxy M31.

- «Рекламний Полігон» порушує тему, що резонує з кампанією маркування офіційних продуктів, яку Samsung розпочала цього року. Компанія Samsung закликає купувати тільки сертифіковану продукцію, що має весь функціонал і захист, доступний для українського ринку, а також відстоювати свої споживацькі права: вимагати фіскальний чек, що є гарантією відповідальності підприємця перед покупцем. Дякую команді КНТЕУ за ідею, що розвиває в людині вдумливого та обізнаного споживача. Ми відзначимо всіх членів команди чудовими подарунками – смартфонами Galaxy, – сказала під час церемонії нагородження Олена Гетманчук, PR-менеджер «Samsung Electronics Україна». 

Як самостійний проєкт «Рекламний Полігон» організовується щорічно з 2016 року. У 2020 році він набув статусу окремого змагання, яке й стартувало 16 листопада. У ньому взяли участь 17 команд креаторів, що у форматі хакатону працюють над рекламною концепцією згідно з брифом партнера. Цьогоріч його учасники отримали 3 брифи (два з них – від PepsiСо про водозбереження та переробку пластика, один – від Фокстроту та Samsung). Студенти 17 команд мали 48 годин на виконання завдання, і вже 18 листопада члени журі отримали соціальну рекламу, що висвітлює небезпеку купівлі складної техніки на гарантії без фіскального чеку та переконує споживачів вимагати в продавця фіскальний чек. 

Проблема продажу підробок чи нелегально ввезеної техніки особливо гостро постає в Україні, де за статистикою майже 70% інтернет-магазинів не видає клієнтам фіскальних чеків. Це завдає значної шкоди, адже в такому разі користувачі не отримують гарантій від виробника й не зможуть повернути свої кошти в разі несправності пристрою, а нечесні продавці ухиляються від оподаткування. Заснувавши номінацію у рамках 15 УСФР та «Рекламного полігону», Фокстрот та Samsung закликали молодь купувати тільки сертифіковану продукцію з позначкою офіційного продукту, що має весь відповідний технічний та програмний функціонал, пристосований для українського ринку. І головний заклик номінації Фокстрота та партнера - відстоювати свої споживчі права: вимагати фіскальний чек, що є гарантією відповідальності підприємця перед покупцем.

19.11.2020
443230
3077
остання редакція 25.11.2020
433884