logo
Київський національний торговельно-економічний університет
Київський національний торговельно-економічний університет
logo
Київський національний торговельно-економічний університет
img

Студенти на Media Boost 2.0: «Основи SEO для медіа». Як журналістам інтегрувати маркетингові інструменти?

Загальна інформація

            Студенти Київського національного торговельно-економічного університету у складі Творчого рекламного об’єднання студентів за інформаційної підтримки кафедри журналістики та реклами 23 листопада 2020 року взяли участь в онлайн-вебінарі «Основи SEO для медіа» у рамках інтенсиву Media Boost. 2.0 від Digital Communications Network і America House Kyiv за підтримки Посольства США в Україні.

           Media Boost 2.0: інтенсив для інфлюенсерів на актуальні теми, у рамках якого представлено  20 мега-воркшопів про те, як побудувати спільноту, створити якісний контент та експериментувати з новими додатками.

          Досвідчені спікери - тренери:

  • Наталія Судакова - медіаменеджерка, до 2020 року – редакторка  «Української правди» головна редакторка  Studway, кореспондентка журналу "Репортер"
  • Ольга Одарченко - SEO-спеціалістка, має 8 років досвіду у 130+ проєктах. Авторка та лекторка курсів по SEO, менторка стартапів. Сертифікована  партнерка Google та Facebook Ads.

          Упродовж вебінару студенти КНТЕУ дізналися особливості технічної та контентної пошукової оптимізації, необхідність SEO заходів для журналістів, принципи оновлення вже існуючих матеріалів, методику підбору заголовків, актуальність ключових слів, а також про цикл життя статті у топ- 10 Google. Крім того, організаторки поділилися, чому на ринку праці журналіст, який розбирається у SEO високо цінується серед колег. Тож навички з різних дисциплін можна успішно поєднувати в одній спеціалізації.
Особлива подяка за інформаційну організацію учасниці ТРОС КНТЕУ Владі Вінніковій.

          Чекаємо на нові події, нові знання і враження!

Приєднуйся і дій!

23.11.2020
43220
2238
остання редакція 30.11.2020
Vega