logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Фінал конкурсу «Айдентика бренду кафедри маркетингу КНТЕУ»

Загальна інформація

23 лютого 2021 року о 10:00 відбудеться фінал конкурсу «Айдентика бренду кафедри маркетингу КНТЕУ», який проводить кафедра маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету.

Студенти магістратури КНТЕУ за результатами вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент» з метою ребрендингу кафедри і подальшого розвитку отримали завдання розробити нову айдентику кафедри маркетингу КНТЕУ. В умовах конкуренції та глибокого занурення у процес створення і розвитку бренду кафедри, студенти представили обґрунтовані та цікаві рішення поставленого завдання.

Конкурсною комісією були відібрані проєкти, які студенти будуть презентувати 23 лютого о 10:00 на платформі Zoom. Після презентації буде оголошене голосування проєктів на сторінці кафедри маркетингу КНТЕУ, яке допоможе обрати переможця.

18.02.2021
433884
284
остання редакція 18.02.2021
Vega