logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкрита лекція засновника брендингової агенції «White» Олега Білого

Загальна інформація

Як розробляється айдентика території? Які сенси повинен нести бренд міста або регіону? Що таке вдалий брендбук? Як залучити громаду до розроблення бренду? Як народжуються ідеї? Про це і про багато іншого на відкритій лекції, що відбулась 25 лютого 2021 року, розповів студентам спеціальностей «Туризм» і «Менеджмент» («Туристичний менеджмент») засновник брендингової агенції, агенції туристичного розвитку «White» Олег Білий.

Саме агенція пана Олега розробляла бренди Калуша, Дрогобича, Генічеська, Черкаської області, Рахівщини і ще багато інших туристичних дестинацій. Студенти не відпускали пана Олега, ставлячи питання щодо різних аспектів діяльності брендагенції та до нього особисто як керівника.

Вдячні пану Олегу за цікаву професійну лекцію та запрошуємо до подальшої співпраці.

25.02.2021
433884
3723
остання редакція 20.07.2021
43630