logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології»

Загальна інформація

11 березня 2021 року відбулась довгоочікувана ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології», яку проводила кафедра маркетингу КНТЕУ.

З вітальним словом до учасників конференції звернулись перший проректор з науково-педагогічної роботи КНТЕУ, д.т.н., професор Притульська Наталія Володимирівна та проректор з управління академічними проєктами Вищої школи економіки та менеджменту в публічному адмініструванні Республіки Словаччина, д.т.н., професор Станіслав Філіп.

Модератором конференції була зав. кафедри маркетингу КНТЕУ, д.е.н., професор Бондаренко Олена Сергіївна.

Особливістю роботи конференції була активна співпраця та співтворчість науковців і практиків з бізнесу. На пленарному засіданні виступили: Олена Іванівна Лабурцева, д.е.н., професор кафедри маркетингу КНТЕУ; Наталія Бухалова, співвласниця та директор «UMG»; Стас Чіглінцев, директор «MASMI-UKRAINE»; Ірина Федоришина, к.психол.н., доцент кафедри маркетингу КНТЕУ; Н. Дубровіна, к.е.н., доцент кафедри економіки та фінансів Вищої школи економіки та менеджменту в публічному адмініструванні (Словаччина); Марина Лео, к. е. н., управляючий партнер «DEOL Partners»; Віта Войнілович, директор ТОВ «СК Фешн»; Ольга Журба, бренд-менеджер медіа групи «Star Light media».

Загалом у роботі конференції взяли участь 188 науковців та практиків із 40-ка університетів, інститутів, провідних компаній із 15-ти міст України та інших країн.

Під час роботи конференції було розглянуто психологічні, економічні та інші аспекти бренд-менеджменту, а також важливі наукові та практичні питання: управління брендами та змінами, які на них впливають; формування лояльності та навіть любові до брендів усіх зацікавлених сторін; управління репутацією брендів; оцінка брендів. Були виявлені сучасні тенденції бренд-менеджменту в різних сферах та галузях, окреслені подальші напрями його удосконалення та розвитку.

Усі учасники конференції відчули святковий настрій та піднесення, які панували від початку до самого завершення події, взаємоповагу, лояльність та дружність один до одного. Теплі вітання та дискусії надихнули науковців продовжувати дослідження за темою конференції, а практики отримали мотиваційне натхнення на подальшу роботу над розвитком своїх компаній та брендів.

Усіх з нетерпінням чекаємо на ІV Міжнародній науково-практичній конференції «Бренд-менеджмент: маркетингові технології» навесні 2022 року!

11.03.2021
433884
4314
остання редакція 21.07.2021
43630