logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Семінар-дискусія онлайн «Правдиво про рекламу товарів»

Загальна інформація

16 березня 2021 року в рамках роботи ХІІІ Консумерського фестивалю викладачем кафедри товарознавства, управління безпечністю та якістю Антюшком Дмитром Петровичем планується проведення наукової семінар-дискусії на тему «Правдиво про рекламу». Спікер розкриє питання про особливості реклами різних видів продукції та до яких заходів вдаються компанії виробників і реалізаторів з метою збуту своєї продукції, зокрема за рахунок відомих торговельних марок.

Організатори: факультет торгівлі та маркетингу.

Спікер: доцент кафедри товарознавства, управління безпечністю та якістю Антюшко Д.П.

Учасники: студенти факультету торгівлі та маркетингу

Початок о 8:30.

Підключитись до конференції Zoom:
https://us02web.zoom.us/j/399259611?pwd=c0xuUUMzVm9rOGdCWXFGOWc3a2NLZz09

Ідентифікатор конференції - 399 259 611
Код доступу – 111

15.03.2021
433884
остання редакція 15.03.2021
Vega